عبدیان: ملاک وزارت بهداشت است که تست کرونای استقلال را قبول دارد

عضو هیأت مدیره استقلال می‌گوید مرکز مورد تأیید وزارت بهداشت تست کرونای بازیکنان و عوامل این تیم را قبول دارد و بحث‌های کنونی را مبنی بر صحت داشتن یا نداشتن تست‌ها نمی‌فهمد.

به گزارش ایمنا، عبدیان پس از جلسه هیأت مدیره استقلال گفت: بیشتر یک جلسه معارفه بود و مشکلات باشگاه بیان شد. امیدوارم برای مشکلات راهکاری پیدا کنیم.

او درباره مشکلات مربوط به شیوع کرونا در استقلال و شرکت نکردن تیم در بازی با پارس جنوبی اظهار کرد: آقای سعادتمند موضع رسمی باشگاه را اعلام می‌کند.

عضو هیأت مدیره استقلال درباره اظهارات مطرح شده در خصوص تست‌های کرونا بازیکنان این تیم هم گفت: بالاخره ملاک ما درباره مسائل درمانی، وزارت بهداشت است. وقتی مرکز مورد تأیید وزارت بهداشت تست کرونای ما را تأیید می‌کند، فکر نمی‌کنم جای دیگری بخواهد اعمال نظر کند و بگوید اینجا را قبول ندارم.

عبدیان همچنین درباره ارجاع پرونده بازی استقلال و پارس جنوبی به کمیته انضباطی گفت: این موضوع در حوزه وظایف هیأت مدیره نیست و آقای سعادتمند پیگیری می‌کند.

این عضو هیأت مدیره درباره اظهارات حجت نظری مبنی بر اینکه اگر پرسپولیس جام می‌خواهد، از منیریه برای این تیم می‌خرد، گفت: هر کسی صحبت کرده، بهتر است خودش درباره آن توضیح دهد.

وی درباره بدهی‌های استقلال به بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی گفت: اصل مشکلات مالی است. جدای از بحث کرونا، همیشه دغدغه مالی داشتیم و بعد از این هم یکی از معضلات بزرگ باشگاه بحث‌های مالی است. امیدوارم با راهکارهایی که ارائه می‌شود، این مشکلات را حل کنیم.

عبدیان درباره ورود کنفدراسیون فوتبال به وجود کرونا در استقلال گفت: این موضوع را از مدیرعامل بپرسید.

وی همچنین درباره انجام کمک بنیادین به استقلال گفت: باید درآمدزایی کرد و هزینه‌های باشگاه را داد. باشگاه این پتانسیل را دارد. این اتفاق ظرف یک ماه رخ نمی‌دهد اما در دراز مدت روی می‌دهد.

عضو هیأت مدیره استقلال همچنین درباره عملکرد فنی فرهاد مجیدی در بازی‌های اخیر اظهار کرد: بحث فنی در این جلسه انجام نشد.

عبدیان در پایان ابراز امیدواری کرد مشکلات با کارگزار جدید هم به زودی حل خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 432384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.