بیسبال یک رشته تیمی است و اجازه فعالیت ندارد

رئیس کمیته بیسبال گفت:‌ دور رفت و برگشت لیگ دست یک انجام شده، اما دور نهایی به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد که صعود کنندگان به این لیگ مشخص شده اند، ولی تیم‌هایی که سقوط می‌کنند مشخص نیستند و این موضوع چالشی را برای انجمن بیسبال به وجود آورده است.

رضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت کمیته بیسبال، اظهار کرد: بهمن ۹۸ بود که به اسم پاور پایپ در لیگ دسته دو بیسبال شرکت کرده و به لیگ دسته یک صعود کردیم. قرار بود در جلسه‌ای از بازیکنان تجلیل کنیم و حکم‌ها را بدهیم، اما بحث شیوع کرونا پیش آمد و آن برنامه کنسل شد.

وی افزود: در حال حاضر اتفاقی رخ داده و نتوانستیم حکم بازیکنان را بدهیم. تمرینی نداریم، اما برخی بازیکنان با مربی جمع می‌شوند و در پارک تمرینی ساده برگزار می‌کنند. مسابقه‌ای اعلام نشده و بیسبال به علت اینکه یک رشته تیمی است، اجازه فعالیت ندارد.

رئیس کمیته بیسبال با بیان اینکه انجمن بیسبال و سافتبال هم هیچ فعالیتی نمی‌تواند انجام دهد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سرپرست جدید انجمن هومن منصوریان معرفی شده و انگیزه زیادی دارد، اما شیوع ویروس کرونا مانع فعالیت او شده است.

احمدی در خصوص باشگاه پاور پایپ، تصریح کرد: پاور پایپ یک باشگاه رسمی است که در چهار رشته اسکواش، بیسبال، سپک تاک را و راگبی فعالیت دارد. سهمیه‌ای که برای لیگ دسته یک در بیسبال گرفته شده به نام این باشگاه است.

وی ادامه داد: پاور پایپ از سال ۹۰ به صورت حامی مالی در کنار تیم بیسبال اصفهان بود، اما از سال ۹۶ باشگاه تأسیس کرد و به صورت رسمی و با انگیزه فعالیت خود را ادامه داد.

رئیس کمیته بیسبال با اشاره به اینکه برای صعود به لیگ دسته یک برنامه داشتیم، تصریح کرد: قصد داشتیم یک نفر را به کادر تیم اضافه کنیم و بازی تدارکاتی ترتیب دهیم، اما با شیوع کرونا مواجه شدیم.

احمدی تصریح کرد: دور رفت و برگشت لیگ دست یک انجام شده، اما دور نهایی به خاطر ویروس کرونا لغو شد که صعود کنندگان به این لیگ مشخص شده اند، ولی تیم‌هایی که سقوط می‌کنند مشخص نیستند و این موضوع چالشی را برای انجمن بیسبال به وجود آورده است.

کد خبر 432380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.