توزیع ۲۵۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر قم تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از توزیع ۲۵۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس حلوائی‌زاده با اشاره افتتاح و آغاز عملیات عمرانی ۱۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فضای سبز و… در دهه کرامت، اظهار کرد: این پروژه‌های متنوع با اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی یکی از پروژه‌های مستمر شهرداری را اجرای روکش آسفالت معابر عنوان کرد و گفت: با وجود مسائل و مشکلات مالی امسال هم شهرداری پیش‌بینی توزیع ۲۵۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهری را انجام داده که تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن آسفالت توزیع شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح و تابلیه بلوار کارگر، تصریح کرد: این پروژه از نظر اجرایی کوچک بود اما تأثیر بسیاری در تسهیل عبور و مرور مردم در این منطقه داشت.

وی گفت: این پروژه بین منطقه سه و ۶ واقع شده بود که به صورت تیرهای پیش‌ساخته احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

حلوائی‌زاده با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری، عنوان کرد: در این ایام قراردادهای پروژه‌های سرمایه‌گذاری اقامتی و تجاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) منعقد و عملیات اجرایی آنها احداث شد.

وی با اشاره به احداث فضای سبز در محلات شهر، گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات ویژه در توسعه بوستان‌های شهر شکل گرفته و در زمینه استانداردسازی و ایمن‌سازی آنها نیز گام‌های بلندی برداشته شده است.

کد خبر 432356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.