هفته آینده سند دو مجموعه ورزشی برای سرخابی‌ها اخذ می‌شود

معاون سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سند مالکیت مجموعه‌های مرغوبکار و درفشی‌فر برای واگذاری به استقلال و پرسپولیس تا ۲ هفته آینده اخذ می‌شود، گفت: بحث انتقال کمپ حجازی و شهدای گمنام هم در دستور کار هیات دولت است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، ابوالقاسم شمسی جام‌خانه اظهار کرد: جلسات هفتگی در خصوص بررسی پذیرش دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس به ریاست «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که عمده بحث ما ادامه فرآیند اصلاح ساختار مالی دو باشگاه و به خصوص بحث افرایش سرمایه آنان بود.

وی افزود: نکته مهم که مطرح و پیگیری شد، این بود که به هرکدام از این باشگاه‌های فرهنگی ورزشی دو مجموعه داده می‌شد. بر این اساس به باشگاه استقلال مجموعه‌های ورزشی شهید مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی واگذار و به پرسپولیس نیز مجموعه درفشی‌فر و شهدای گمنام داده شد.

معاون شرکت‌ها و قیمت گذاری بنگاه‌هایی سازمان خصوصی سازی ادامه داد: بحث مستندسازی پیگیری شد که خبرهای خوبی داشتیم و به امید خدا ظرف دو هفته آینده سند مالکیت درفشی‌فر و مرغوبکار اخذ می‌شود و بحث انتقال کمپ حجازی و شهدای گمنام هم در دستور کار هیأت دولت است و در راستای قانون محاسبات عمومی، این انتقال صورت و متعاقباً سند مالکیت اخذ می‌شود.

معاون سازمان خصوصی تصریح کرد: نکات دیگری از جمله تعیین تکلیف اختلاف حساب‌هایی که با حامیان مالی دو باشگاه وجود دارد. بر این اساس ثبت علائم تجاری باشگاه از طرف اداره کل ثبت علائم تجاری و بحث مشکلاتی که در بندهای حسابرس گزارش سال قبل آنها وجود داشت پیگیری شد تا شفافیت لازم را برای ورود این شرکت‌ها به بازار سرمایه داشته باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 432349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.