احداث پردیس سینمایی در شهر محمدیه

شهردار محمدیه گفت: با افزایش دوبرابری هزینه ها در حال حاضر ساخت پردیس سینمایی در محمدیه بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایمنا، یحیی رحیم‌لو اظهار کرد: توجه شورا به موضوعات مهم شهری و اجرای طرح‌های مهم عمرانی و رفاهی موجب جلب رضایت مردم شده است.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهمترین دغدغه شورا و شهرداری است و امیدواریم با همه محدودیت‌های مالی بتوانیم همه طرح‌ها را به بهره برداری برسانیم.

شهردار محمدیه همچنین به سفر وزیر راه و شهرسازی به قزوین و بازدید از طرح‌های ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد و گفت: این سفر دستاوردهای خوبی برای ناحیه شهری مهرگان داشت که تسریع در احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین، ساخت کلانتری و ایستگاه دوم آتش نشانی در مهرگان، ساختمان حوزه مقاومت بسیج، پارکینگ و پارک سوار در مهرگان، فرهنگسرا از آن جمله است که قرار است اعتباراتی به آن اختصاص داده شود.

وی در خصوص روکش آسفالت و ترمیم کوچه‌ها و معابر سطح شهر محمدیه و مهرگان و شستشوی سطل‌های زباله اظهار کرد: اقدامات خوبی برای تأمین بهداشت عمومی در سطح شهر، تفکیک زباله از مبدا، اقدام خواهد شد.

شهردار محمدیه در خصوص احداث پروژه پردیس سینمایی عنوان کرد: برای اجرای این طرح چهار میلیارد تومان در بودجه امسال پیش بینی شده که با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی هزینه‌ها تا هفت میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

منبع: مهر

کد خبر 432337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.