دادرس: قادر به پاسخگویی به تمام تهدیدات هستیم

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تعهد و تخصص دو بال پرواز نیروی هوایی ارتش است، گفت: جنگنده‌های عرصه نظامی را باید متناسب با تهدیدات پیش‌رو مجهز کنیم چرا که توانمندی و دستاوردهای امروز کشور بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر محمدحسین دادرس روز دوشنبه در مراسم رونمایی از شبیه‌ساز هواپیمای ایلیوشین، تعهد و تخصص را دو بال پرواز نیروی هوایی ارتش عنوان کرد و با اشاره به تلاش کارکنان نیروی هوایی ارتش برای ارتقا توانمندی دفاعی کشور گفت: زندگی خلبانان امروز نشان از تعهد و تدینی دارد که ما در مشاغل دیگر کمتر آن را سراغ داریم.

وی نیروی هوایی را تخصص‌محور دانست و افزود: جنگ‌های امروز بر محور تخصص و حرفه‌ای شدن است، سربازی که در مرز دانش حرکت می‌کند، سیلی محکم‌تری بر دشمن می‌زند و می‌تواند دشمن را بشناسد و بر توانمندی‌های دشمن سیطره پیدا کند و از این طریق بر توان بازدارندگی کشور بیفزاید.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما امروز در نیروی هوایی تخصص و تعهد را به طور توأمان باهم می‌بینیم و می‌توانیم این نیرو را تخصص‌محور بدانیم؛ چراکه نهاجا مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رود و قادر به پاسخگویی به تهدیدات است.

دادرس توانمندی و دستاوردهای امروز کشور را بسیار ارزشمند خواند و گفت: باید جنگنده‌های عرصه نظامی را متناسب با تهدیدات پیش‌رو مجهز کنیم.

وی ساخت شبیه‌ساز هواپیما ایلیوشین را بسیار کار بزرگی دانست افزود: البته کارهای بسیار بزرگی در نیروی هوایی انجام شده که می‌توان به ساخت موتور جت اشاره کرد که در جهان اسلام کسی نتوانست بسازد.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به ساخت هواپیمای صددرصد ایرانی گفت: این پیشرفت‌ها در مقابل تحریم‌های دشمنان، فشار تحریم را کاهش می‌دهد.

دادرس با اشاره به تحویل‌دهی هواپیماهای بدون سرنشین در روزهای آینده خاطرنشان کرد: هواپیماهای بدون سرنشین می‌تواند بر توان دفاع دفاعی کشور بیفزاید.

وی با بیان اینکه تمامی هواپیماهای بدون سرنشین ارتش بومی است، تصریح کرد: این هواپیماها مکمل ناوگان هوایی کشور هستند و می‌توانند بازدارندگی کشور را تقویت کنند. این پیشرفت‌ها تحت‌شدیدترین تحریم‌ها به دست آمده است. ما دشمن را به خوبی می‌شناسیم و بر اساس توانمندی‌های او تجهیزات مورد نیاز را تولید می‌کنیم.

کد خبر 432322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.