پیکان، سایپا و تراکتور در جمع ترین‌ها / اصفهانی‌ها بازنده هفته

در جمع ترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر خودرو سازان پایین جدول به همراه تراکتور و شهر خودرو نماینده دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با لغو دو بازی برگزار شد و در پایان در صدر جدول پرسپولیس فاصله‌اش را با تیم دوم به ۱۲ امتیاز رساند، رقابت برای کسب سهمیه آسیایی داغ‌تر شد و پیکان و سایپا با کسب امتیازات حیاتی از اصفهانی‌ها در قعر جدول وضعیت بهتری پیدا کردند.

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و سوم:

بازی هفته: ذوب آهن یک- پیکان ۴

در اولین تجربه لوکا بوناچیچ روی نیمکت ذوب آهن یک بازی پرگل رقم خورد، البته نه به خاطر قدرت ذوب آهن، بلکه به خاطر ضعف ذوب آهن که حالا یک سرمربی دیگر با دلار سر به فلک کشیده استخدام کرده است. مصاف با پیکان قعر جدولی در خانه آسان‌ترین آزمون برای لوکا بوناچیچ در گام اول بود اما شاگردان ویسی در پیکان با پیروی ۴ گله و رقم زده جذاب‌ترین بازی هفته در فولادشهر، سرمربی ذوبی‌ها را در همان گام اول مردود کردند.

تیم هفته: پیکان

پیکان تیمی که هفته گذشته با اشتباهات عجیب شیخ ویسی گلر خود برابر پرسپولیس با ۳ گل مغلوب شده بود این هفته نتیجه بسیار خوبی برابر ذوب آهن کسب کرد و با ۳ امتیاز ارزشمند از اصفهان توانست از رده هجدهم جدول جدا شود و حالا تنها یک امتیاز با منطقه امن فاصله داشته باشد.

سرمربی هفته: عبدالله ویسی

پیکان بهترین تیم هفته بود و بهترین نتیجه را در بین سایر تیم‌ها آن هم خارج از خانه کسب کرد و طبیعی است که سرمربی این تیم یعنی عبدالله ویسی را بهترین سرمربی هفته بنامیم، مردی که نمی‌خواهد سقوط با پیکان در کارنامه مربیگری‌اش ثبت شود.

دروازه‌بان هفته: حامد فلاح زاده

دروازه‌بان سایپا که با اشتباه عجیبش برابر پرسپولیس در نیم فصل اول خبرساز شده بود این بار برابر رقیب پرسپولیس یعنی سپاهان خوش درخشید و با دو سه مهار استثنایی نگذاشت دروازه تیمش باز شود تا شاگردان ابراهیم صادقی با ارائه یک بازی بسته دفاعی و گل نخوردن، یک امتیاز خانگی از تیم دوم جدول بگیرند.

مدافع هفته: میثم تیموری

در هفته کم فروغ مدافعان، میثم تیموری، دفاع چپ تراکتور با عملکرد درخشانش در بازی برابر صنعت نفت آبادان بالاترین امتیاز را در بین مدافعان کسب کرد و شایسته معرفی به عنوان مدافع هفته بود.

هافبک هفته: احسان حاج صفی

دو گل بسیار زیبا از کاپیتان تیم ملی برای تراکتور و به ارمغان آوردن ۳ امتیاز کافی است تا حاج صفی را بهترین بازیکن و هافبک هفته بنامیم. احسان با دو گل از راه دوری که به ثمر رساند نشان داد هنوز هم در اوج آمادگی به سر می‌برد و امید اول تراکتور در مسیر کسب سهمیه آسیایی به شمار می‌رود.

مهاجم هفته: فراز امامعلی

مهاجم پیکان در روز پر اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ذوب آهن حداکثر استفاده را برد و با زدن دو گل نقش اساسی در پیروزی تیمش برابر ذوب آهن ایفا کرد.

گل‌های هفته: احسان حاج صفی به صنعت نفت و روح الله سیف اللهی به گل گهر

گل دوم احسان حاج صفی به صنعت نفت آبادان یکی از زیباترین گل‌های لیگ بود، او با ضربه فنی و پر قدرت پای چپ خود دروازه دریس را باز کرد. همچنین دیگر گل مهم این هفته گل روح الله سیف اللهی به گل گهر بود که ۳ امتیاز بیرون از خانه ارزشمند را برای شهر خودرو به ارمغان آورد و موجب شد وضعیت شهر خودرو برای کسب سهمیه آسیایی بهتر شود.

بازنده هفته: اصفهان

ذوب آهن و سپاهان بازنده‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال بودند. ذوب آهن با شکست پرگل در خانه و سپاهان با توقف در هفتمین بازی متوالی خارج از خانه فوتبال دوستان اصفهانی را ناامید کردند. به نظر هر دو تیم اصفهانی نه از کمبود بودجه بلکه از فقر درایت و هوش مدیرانشان رنج می‌برند و در این میان بیشترین آسیب را فوتبال اصفهان می‌خورد که دست چنین مدیران نالایقی افتاده است که هنرشان بر باد دادن سرمایه و زحمت کارگران است.

جنجال هفته: لغو دو بازی به دلیل کرونا

این هفته فولاد و استقلال با اعلام اینکه بیش از ۲۵ درصد تیمشان دچار بیماری کرونا شده‌اند بازی‌های خود را هر طور که بود لغو کردند، موضوعی که قطعاً در ادامه به نفعشان خواهد بود زیرا با علم به شرایط جدول و امتیاز رقبا بازی‌های معوقه را برگزار می‌کنند. البته سازمان لیگ هم اعلام کرده است در صورتی که مشخص شود تست‌های کرونا جعلی بوده است بازی‌های این هفته فولاد و استقلال به نفع رقبایشان ۳ بر صفر می‌شود.

کد خبر 432307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.