رقابت سپاهان و پرسپولیس برای جذب اسماعیلی‌فر

چهارصد و نود و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " شش ماه است خانواده‌ام را ندیده‌ام، خودتان را جای من بگذارید" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های اخیر مهدی خلیل، گلر لبنانی تیم ذوب آهن دارد. خلیل که عملکرد چندان مناسبی در دو دیدار اخیر تیمش نداشته، هجمه‌هایی که علیه خودش وجود دارد را منطقی نمی‌داند و شرایط ذوب آهن را در ضعف خودش سهیم می‌داند. او گفته: ۶ ماه است خانواده‌ام را ندیده‌ام و بهتر است منتقدان برای درک شرایط من خودشان را جای من بگذارند. خلیل افزوده: نتوانسته‌ام در کنار مادر و خواهران خود باشم و در ایران و در غربت مانده‌ام. با این وجود سعی دارم که احساساتم را وارد کار نکنم. حتی وقتی پدرم را از دست دادم، تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال کردم.

"تساوی بد موقع" تیتر دیگری از این روزنامه است که اشاره به تساوی روز گذشته سپاهان و سایپا دارد. دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان از هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت که می‌توان گفت این یک امتیاز بیشتر به کار شاگردان ابراهیم صادقی می‌آمد چراک ه حالا سایپا از دو بازی بسیار سخت خودش در برابر دو مدعی بالای جدول توانسته یک امتیاز بگیرد و بازنده از زمین خارج نشود. از سوی دیگر شاگردان قلعه نویی که چشم به سه امتیاز این دیدار داشتند، هر چه تلاش کردند نتوانستند به برد برسند تا با این تساوی حاشیه امن خوبی برای پرسپولیس با سایر مدعیان ایجاد شود.

"رقابت سپاهان و پرسپولیس برای جذب دانیال" عنوان پایانی این روزنامه است که به بررسی ادعای یکی از روزنامه‌ها در خصوص مقصد فصل آینده دانیال اسماعیلی فر پرداخته است. اسماعیلی‌فر که طی فصل جاری تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور را خواهان خود می‌دید با مخالفت باشگاه ذوب‌آهن برای جدایی مواجه و مجبور شد تا پایان فصل نوزدهم در اصفهان بماند. اکنون، اما گفته می‌شود که سپاهان و پرسپولیس به شدت پیگیر جذب او هستند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه فوتبال اصفهان، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 432285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.