تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و متروی شیراز

شهردار شیراز گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور صیانت از سلامت شهروندان مترو از ۱۵ تیرماه و اتوبوسرانی از ۱۶ تیرماه تعطیل است.

به گزارش ایمنا، حیدر اسکندرپور با اشاره به روند افزایشی و نگران کننده شمار بیماران مبتلا به کرونا در شیراز اظهار کرد: حمل و نقل عمومی از مهمترین عوامل انتشار ویروس کرونا است و باید سلامت مردم را به هر موضوع دیگری ارجحیت داد.

وی تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی را یک تصمیم سخت دانست و افزود: تقاضای شهروندان استفاده کننده از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اقشار کمتر برخوردار برای عدم تعطیلی مترو و اتوبوس قابل درک و مستلزم سیاست گذاری عمومی کشور در حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد است، اما در این شرایط حفظ جان و سلامت شهروندان مهمترین هدف است.

شهردار شیراز با تاکید بر نقش مهم شهروندان در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا گفت: سیاست‌های سخت‌گیرانه در خصوص تعطیلی حمل و نقل عمومی، لزوم استفاده از ماسک و منع تجمعات هنگامی به نتیجه مطلوب می‌رسد که شهروندان اصول بهداشتی همچون زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

اسکندرپور به شهروندان هشدار داد: اگر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت باشند و بدون ماسک به حوزه‌های شهرداری مراجعه کنند، هیچ خدمتی به آنها ارائه نمی‌شود.

وی همچنین خطاب به کارمندان شهرداری گفت: همه کارمندان ملزم به زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

کد خبر 432275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هیچ IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    وااااای چقدر آقای اسکندر پور و رفقاش به فکر ملت هستن... واااای ازتون خییلی ممنونیم که انقدر مارو ارجح میدونید ایشالا تو شادیهاتون جبران کنیم. همه جا باز باشه و مردم سر کار اجباری بدون کمک مالی و با چند برابر کردن همه هزینه ها... فقط مشکل اتوبوس هست اسکندرپور!!!؟؟؟ خودت میدونی که نیس و میدونی مشکل کجاس