توزیع ۸ هزار ماسک و دستکش در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از توزیع هشت هزار ماسک و دستکش استاندارد در سه مرحله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس خبر داد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع بیماری کرونا استفاده از ماسک برای تمامی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از صبح یکشنبه _۱۵ تیر ماه_ الزامی است.

وی افزود: تا امروز بیش از هشت هزار هزار ماسک استاندارد و دستکش در سه مرحله بین رانندگان تاکسی درون شهری بندرعباس توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر خاطرنشان کرد: در راستای کنترل رعایت نکات شیوه نامه‌های بهداشتی در وسایط نقلیه عمومی، بازرسان سازمان با انتصاب عنوان "بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس" از سوی فرمانداری به صورت مستمر کار بازرسی خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی تماس زیادی با محیط اطراف و ارتباط زیادی با مردم دارند و خطر بیشتری آن‌ها را تهدید می‌کند، اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران تعداد سه هزار ماسک در ٢٤ ساعت گذشته توسط بازرسان سازمان بین رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری توزیع شد.

اخلاقی با اشاره به گذشت پنج ماه از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: با وارد شدن به مرحله اوج همه گیری بیماری کرونا از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی استفاده از ماسک را برای رانندگان و مسافران الزامی دانست و اظهار کرد: فرایندهای بهداشتی و ضدعفونی جهت پیشگیری از بیماری کرونا طبق پروتکل‌های ابلاغی ستاد پیشگیری از کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 432270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.