روزنامه‌های ورزشی ۱۶ تیر؛ تساوی‌های اعصاب خرد کن

سپاهان بار دیگر در بازی‌های خارج از خانه ناکام بود تا با ثبت تساوی دیگر کار سختی برای ماندن در کورس قهرمانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۶ تیرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "افاضلی با بازیکنان کرونایی ما روبوسی کند" به اظهارات نامجو مطلق در خصوص اصرار افاضلی به برگزاری مصاف استقلال و پارس جنوبی جم پرداخت، مصافی که هنوز تکلیف آن روشن نیست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "وقتی بد قولند و پیشنهاد ندادند چطور تمدید کنم؟ " به گلایه بشار رسن از مدیران پرسپولیس پرداخت، البته که با توجه به شرایط ارزی باشگاه پرسپولیس منطقی نیز به نظر می‌رسد که آنها برای فصل بعد به این بازیکن پیشنهاد ادامه همکاری ندهند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "۱۱ امتیاز تا پوکر قهرمانی " به کوتاه‌تر شدن مسیر قهرمانی برای پرسپولیس با پیروزی این تیم و توقف سپاهان پرداخت، مسیری که یحیی را به اولین قهرمانی لیگ و پرسپولیس را به ششمین قهرمانی در لیگ برتر می‌رساند.

"ایران ورزشی" با عنوان"شنیدن این حرف‌ها در قرن بیست و یکم باورنکردنی است " به نارضایتی هروویه میلیچ مدافع چپ استقلال پرداخت، کسی که به ظاهر بعد از مثبت شدن تست کرونای او رفتارهای خوبی به چشم ندیده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"زودتر از آنچه فکر می‌کنید جشن قهرمانی می‌گیریم" به وعده مهدی شیری به هواداران پرسپولیس پرداخت، وعده‌ای که حالا نزدیک تر از همیشه به نظر می‌رسد.

"صدای سپاهان" با عنوان "امان از تساوی‌های اعصاب خرد کن" به توقف سپاهان مقابل سایپا در شب درخشش فلاح زاده پرداخت، تساوی که اختلاف طلایی پوشان را با صدر جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

"سبز سبزم" با عنوان "ای کاش تا پایان فصل دست از سر دانیال بر می‌داشتید" به انتقاد از رسانه‌ها برای تعیین مقصدهای مختلف برای اسماعیلی فر پرداخت، بازی رسانه‌ای که می‌تواند تا حد زیادی عملکرد این بازیکن را کاهش دهد.

کد خبر 432249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.