افزایش ۲۷ درصدی بودجه منطقه شش در سال جاری

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از افزایش ۲۷ درصدی بودجه این منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و اقدامات شده ۱۳۰ درصد بودجه سال گذشته در منطقه شش محقق شده است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه منطقه شش در سال جاری با ۲۷ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به پنج هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: در سال گذشته بودجه این منطقه با رشد ۸۶ درصدی نسبت به سال ۹۷، چهار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال محقق شد که این رقم معادل ۱۱ درصد بودجه کل شهرداری و برابر با بودجه هفت منطقه شهرداری اصفهان است که باعث اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی طی سال گذشته در این منطقه شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با ۷۳ درصد پیشرفت و مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان با ۸۲ درصد پیشرفت در حال احداث و تکمیل است، خاطرنشان کرد: به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این دو پروژه بزرگ عمرانی شهر در منطقه شش خواهیم بود.

وی مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را یک ابر پروژه دانست و گفت: اجرای این پروژه از سال ۹۶ رو به تعطیلی رفته بود، اما در این دوره مدیریت شهری با دستور شهردار اصفهان، وظیفه تکمیل و تأمین کل بودجه آن به منطقه شش محول شد و با تخصیص اعتباری بالغ بر هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و پرداخت تمام بدهی‌ها، این پروژه جانی دوباره گرفت.

نقش مؤثر پروژه‌های محرک توسعه در چرخه رونق اقتصاد شهر

برکت با بیان اینکه تا پایان سال جاری شاهد تکمیل و بهره برداری پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان خواهیم بود، اظهار کرد: بدون شک این ابر پروژه عمرانی، فرهنگی که از پروژه‌های محرک توسعه شهر اصفهان و کشور است در چرخه رونق اقتصاد شهر نقش به سزایی خواهد داشت.

وی دیگر پروژه شاخص منطقه شش را احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا عنوان کرد و گفت: طراحی و اجرای پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا و پارکینگ روباز این مجموعه با ظرفیت ۱۵۰ خودرو در ضلع جنوب شرقی گلستان شهدای اصفهان گامی برای تکریم خانواده‌های معظم شهداست.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا از ابتدای سال گذشته تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است، افزود: برای اجرا و تکمیل این پروژه از ابتدا تا پایان، ۷۵۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته که در هفته دفاع مقدس امسال شاهد افتتاح این سالن خواهیم بود.

وی از افتتاح پروژه بوستان سایه در حاشیه خیابان شهید روح الامین، اتمام و کلنگ‌زنی دو تقاطع غیر همسطح در منطقه ورودی مجتمع شهید کشوری در تیر ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بوستان سایه با مساحت ۷۰ هزار متر مربع و بودجه‌ای بالغ بر ۱۵.۵ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

برکت با بیان اینکه پارک سوار صفه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با بودجه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است، اظهار کرد: مجموعه تقاطع‌های غیر همسطح ورودی مجتمع شهید کشوری نیز با بودجه‌ای افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۰ ماه از زمان آغاز پروژه در منطقه شش اجرا خواهد شد.

کد خبر 432248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.