قتل ناپدری جوان توسط پسر ۱۷ ساله

قتل ناپدری جوان توسط پسر ۱۷ ساله، مرگ دختر صخره نورد در کوهرنگ، فرجام شلیک‌های مرگبار، چوبه‌دار بهای درآوردن نان، دستگیری باند سرقت ۱۵ هزار میلیاردی در سیرجان، کشف جسد مرد ناشناس در خلیج‌فارس، دستگیری عامل آتش‌سوزی‌ها در تنکابن و برادر کشی در همدان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پسر نوجوان وقتی فهمید مادرش با مردی جوان‌تر از خودش ازدواج کرده در اقدامی کینه جویانه ناپدری را به قتل رساند؛ سرانجام پس از چهار ماه فرار وقتی برای ملاقات با مادرش به خانه برگشته بود از سوی پلیس دستگیر شد.

این جنایت خونین در یکی از باغ‌های شهریار رخ داد، وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند، جسد خونین رامین ۲۷ ساله را در حالی که داخل خودرو رانا آبی رنگی بود پیدا کردند؛ همسر مقتول که ساناز نام دارد، گفت: پسرم سیامک که فقط ۱۷ سال دارد با دوستانش این قتل را مرتکب شده است.

مرگ دختر صخره نورد در کوهرنگ

سه دختر کوهرنگی که تصمیم خطرناکی گرفته بودند به سرنوشت مشابهی گرفتار شدند که یکی از آنها کشته شد و دو دختر زنده ماندند؛ این سه دختر در حال صخره نوردی در ارتفاعات بودند که همگی سقوط کردند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: این سه دختر نوجوان از اهالی روستای دره‌مولا از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بودند که به علت سقوط از صخره دچار حادثه شدند و یکی از آن‌ها به علت سقوط در دره جان خود را از دست داد.

مرتضی زمانپور افزود: در این حادثه یک دختر ۱۴ ساله به نام نسرین ظاهری به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و دو دختر نوجوان دیگر که مصدوم شده بودند توسط نیروهای امدادی به بیمارستان فارسان جهت انجام اقدامات درمانی منتقل شدند.

فرجام شلیک‌های مرگبار به طناب دار گره خورد

جوان ۳۲ ساله‌ای که با انگیزه داشتن اختلافات قبلی دست به جنایت مسلحانه زده بود، در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد تا فرجام شلیک‌های مرگبارش به طناب دار گره بخورد!

ماجرای این پرونده جنایی زمانی رنگ وحشت به خود گرفت که نزاعی بین دو گروه از اهالی یک روستا رخ داد و افرادی با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای از سلاح شکاری مجروح شدند، در کشاکش مراحل شکایت و دادرسی ناگهان سرنشینان یک دستگاه پژو ۲۰۶ که از طرف‌های مقابل نزاع کنندگان بودند، سوار بر خودرو و به قصد انتقام از طرف‌های دیگر به راه افتادند و در همین حال جوان تراکتورسوار که عامل شلیک‌های ساچمه‌ای بود، در یک لحظه هدف شلیک سلاح شکاری طرف نزاع شد و از فاصله نزدیک به راننده تراکتور شلیک شد و وی فوت کرد. بعد از آن با طی مراحل قضایی قاتل نیز به دار آویخته شد.

بهای درآوردن نان، دادن جان شد

راننده تاکسی که به خاطر سوار کردن مسافر، همکارش را به قتل رسانده، به قصاص محکوم شده بود، وی با تأیید این حکم در دیوان عالی کشور بزودی پای چوبه دار خواهد رفت.

زمانی که دو راننده تاکسی در خط یافت آباد بر سر نوبت سوار کردن مسافر با هم درگیری لفظی پیدا کردند، بعد هم یکی از آن‌ها با شکستن آئینه بغل خودروی دیگری کار را به درگیری فیزیکی کشاند و در این ماجرا مسعود ۲۷ ساله به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد، اما در نهایت به خاطر ضربه جسم سخت به سرش و شکستگی در ناحیه جمجمه فوت کرد.

این دو راننده که باهم دوست بودند، بر سر درآوردن نان به جان هم افتادند و مرگ یکی از آن‌ها پایان زندگی هر دو نفر آن‌ها را رقم زد، چرا که در پایان قضات این پرونده رأی به قصاص متهم دادند.

دستگیری باند سرقت ۱۵ هزار میلیاردی در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: اعضای باند حرفه‌ای سرقت شبکه‌ای پول از سیستم بانکی کشور که به شکلی کاملاً پیچیده قصد سرقت ۱۵ هزار میلیارد تومان از چندین حساب کلان عمومی خاص در این شهر را داشتند با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (ع) شناسایی و دستگیر شدند.

محسن نیک ورز افزود: برخی اعضای این باند که از متخصصان حرفه‌ای آی‌تی بوده و با شبکه بانکی کشور ارتباط کاری داشتند با اقدامات فنی بسیار پیچیده و دقیق و از طریق هک و اختلال در سیستم بانکی قصد جابه‌جایی مبالغ کلان به خارج از کشور را داشتند که در تور اطلاعاتی مأموران اداره اطلاعات سیرجان و کرمان گرفتار شدند.

کشف جسد مرد ناشناس در خلیج‌فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر از کشف جسد فرد ناشناس توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر داد.

غلامرضا حاجیانی خاطرنشان کرد: در پی گزارش دریابانی بوشهر از وجود جسد غرق شده فردی در نزدیکی اسکله جلالی بوشهر جسد مرد ناشناس توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات ساحلی شهید علیباش ماهینی شعبه هلال احمر شهرستان بوشهر از آب خارج و تحویل مراجع قانونی شد.

دستگیری مرد تنکابنی که عامل آتش‌سوزی خانه‌ها بود

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری عامل آتش سوزی باغات و منازل خالی از سکنه با ۱۰ فقره آتش‌سوزی در این شهرستان خبر داد.

محمد صادق شاهنظری تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: متهم در بازجویی‌ها به آتش‌ افروزی در ۱۰ منزل مسکونی و باغات این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

برادر کشی در همدان

یک مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان به وقوع پیوست که قاتل در دقایق اولیه بعد ار ارتکاب جرم دستگیر شد.

افشین یاری اضافه کرد: مأموران انتظامی پاسگاه یوسف آباد در پی تماس‌های مردم با مرکز ۱۱۰ در محل جرم حاضر شدند و قاتل را دستگیر کردند، پرونده بعد از تشکیل به دستگاه قضائی برای رسیدگی ارسال شد.

وی گفت: درگیری و اختلاف خانوادگی بین سه برادر باعث وقوع این قتل شده است و برادر ۳۵ ساله در این درگیری  با سلاح سرد به قتل رسید.

کد خبر 432244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.