سایپا صفر- سپاهان صفر / همچنان بی هنر برابر بازی دفاعی

سپاهان بار دیگر برابر یک تیم تدافعی امتیاز از دست داد تا فاصله‌اش با صدر جدول به ۱۲ امتیاز برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۲۱ تیم‌های سایپا و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان

ورزشگاه: پاس قوامین تهران

تماشاگر: بدون تماشاگر

اخطار: مجید علیاری (دقیقه ۳۹)، فرهاد هاشمی (دقیقه ۸۷)، روزبه شاه علیدوست (دقیقه ۹۰+۳) از سایپا- علی قربانی (دقیقه ۸۷) از سپاهان

اخراج: فرهاد هاشمی (دقیقه ۸۸، کارت زرد دوم)

سایپا: حامد فلاح‌زاده، روزبه شاهعلیدوست، رضا جعفری (۵۸- حسین کامیاب)، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری (۶۳- سعید محمد فرد)، مجید علیاری (۸۰- مرتضی آقاخان)، عارف حاجی عبدی، ابوالفضل جلالی، خالد شفیعی و محمدصادق بارانی (۸۰- فرهاد هاشمی)

سرمربی: ابراهیم صادقی

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی (۸۱- علی قربانی)، محمدرضا حسینی (۶۰- کی‌روش استنلی)، محمد محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: علی بای

شرح بازی:

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی بین سایپا و سپاهان برگزار می‌شد که شاگردان امیر قلعه نویی از همان ابتدا بازی را در دست گرفتند و در ۱۰ دقیقه ابتدایی فشار زیادی روی دروازه سایپا آوردند. بازی بسته و دفاعی سایپا اما در ادامه اجازه ایجاد موقعیت‌های زیادی را به سپاهان نداد و سپاهان که در نیمه اول روی بازی مستقیم و هوایی هم نتوانست دروازه سایپا را تهدید کند بدون گل زده راهی رختکن شد.

سایپا که با بازی تدافعی و بسته به دنبال کسب تک امتیاز از این بازی بود در نیمه دوم هم با همین تفکر وارد زمین شد اما سپاهان که می‌دانست با بازی مستقیم نمی‌تواند به نتیجه برسد نفوذ از عمق با پاسکاری‌های متعدد را نیز در دستور کار قرار داد که سروش رفیعی و محمد کریمی بازیکنان کلیدی سپاهان در ارائه اینگونه بازی بودند، البته سپاهان که کمتر در طول فصل رو به اینگونه بازی آورده بود در ارائه چنین سبکی ناکام بود و در نهایت از اواسط نیمه دوم با روی آوردن به همان سبک مخصوص سرمربی‌اش و به بازی آوردن کی‌روش و قربانی بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد اما باز هم برابر بازی بسته و دفاعی سایپا نتوانست با تاکتیک نه چندان خطرناک خود به گل برسد.

بدین ترتیب سپاهان با تساوی در این دیدار بار دیگر امتیازی خارج از خانه از دست داد تا با صدر جدول فاصله ۱۲ امتیازی پیدا کند و رتبه دومی خود را هم در خطر ببیند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲- حرکت پا به توپ محمدرضا حسینی به درون محوطه جریمه سایپا او را در موقعیت خوبی قرار داد اما پاس لحظه آخری او توسط سهرابیان دفع شد تا موقعیت عالی سپاهان از دست برود.

دقیقه ۲۸- ارسال کوتاه محمد کریمی از سمت چپ با شوت تک ضرب شهباززاده از نزدیکی نقطه پنالتی همراه شد اما فلاح زاده با واکنشی عالی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا یک گل را برای تیمش بخرد.

دقیقه ۶۲- ارسال کریمی از سمت راست با ضربه سر پر قدرت محبی همراه شد اما فلاح زاده باز هم با واکنشی عالی توپ را برگشت داد.

اتفاق ویژه:

سپاهان برای هفتمین بازی متوالی در برد خارج از خانه ناکام بود

بهترین بازیکن:

حامد فلاح زاده با چند مهار بسیار خوب در این دیدار بهترین بازیکن زمین بود.

کد خبر 432235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    0 0
    این سرمربی به هیچ دردی نمیخوره. دیگه تا کی تحمل کنیم؟