بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ سپاهان‌شهر تا پایان امسال

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بازار جدید کوثر شماره ۲ سپاهان‌شهر احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مجیری امروز _یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ _ در آئین کلنگ‌زنی بازار جدید کوثر شماره ۲ سپاهان‌شهر، اظهار کرد: بازار کوثر شماره ۲ سپاهان‌شهر در سال ۸۹ و در متراژی بالغ بر یک هزار متر مربع احداث شد که نسبت به جمعیت و نیاز آن زمان سپاهان شهر جوابگو بود، اما اکنون با گسترش جمعیت و نیاز روز افزون مردم آن منطقه به تنوع محصولات و خرید بیشتر این بازار اکنون پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

وی تصریح کرد: کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و تخفیف دار بسیاری از قیمت‌ها، تنوع کالاها، حذف واسطه‌های غیر ضروری و از همه مهم‌تر در دسترس بودن این بازار موجب شده است که مردم خواستار توسعه و گسترش این بازار باشند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست مدیر منطقه پنج، امام جمعه سپاهان شهر و نیز شهروندان مبنی بر گسترش بازار روز کوثر، ادامه داد: پس از طرح این مطالبه مردمی، زمینی در مجاورت این فروشگاه فعلی با همکاری شهرداری منطقه پنج تملک شد که عملیات اجرایی آن امروز و در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» آغاز شد.

مجیری خاطرنشان کرد: متراژ بازار جدید دو هزار و ۳۰۰ متر مربع همکف و دو هزار و۹۰۰ مترمربع زیرزمین و پارکینگ است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 432233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.