اصل کرامت ارائه خدمت قبل از تقاضا است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه اصل کرامت ارائه خدمت قبل از تقاضا است، گفت: مهم‌ترین دغدغه رهبری و مسئولان معیشت مردم است که با همت همگانی می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی امروز _یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه پنج با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: امام رضا (ع) منشأ کرامت برای مردم و منشأ بزرگواری برای شیعیان است.

وی با اشاره به یکی از فرمایشات امام رضا (ع) که فرمودند: «کرامت انسان‌ها به این است که قبل از آنکه مردم تقاضای خدمت کنند، دیگران به آنها خدمت رسانی کنند» تأکید کرد: اصل کرامت ارائه خدمت قبل از تقاضا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ویژگی نخست انسان‌های کریم رفع نیاز مردم قبل از تقاضا است، گفت: دومین ویژگی این انسان‌ها خدمت رسانی به مردم است؛ انسان‌های کریم به هر طریقی باید به مردم به ویژه مردم انقلابی ایران اسلامی و به خصوص مردم شهیدپرور، هنرمند، مؤمن و انقلابی اصفهان خدمت رسانی کنند.

وی گفت: باید به هر طریق ممکن خدمت رسانی به مردم صورت گیرد که امیدواریم با تلاش مدیران و مسئولان مشکلات هرچه سریع‌تر با توانایی مردم رفع شود.

حجت الاسلام صادقی افزود: مهم‌ترین دغدغه رهبری و مسئولان معیشت مردم است که با همت همگانی می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

کد خبر 432232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.