شرایط خارج از شورا، دوره پنجم را پرچالش کرد

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دوره پنجم شورای شهر یک دوره بسیار پرتلاش و پرچالش به دلیل شرایط موجود در خارج از شورا بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی روز گذشته _یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه پنج شهرداری اصفهان، اظهار کرد: تصمیمات و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر در دوره پنجم با اندیشمندی و مبتنی بر نیازهای واقعی مردم و با دقت و تلاش پرسنل شهرداری در قالب مصوباتی است که نتیجه بخشی آن در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» مشاهده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف مدیریت شهری حرکت به سمت تحقق پیشرفت و خدمت‌گذاری صادقانه به مردم است، افزود: هرگز مدعی نیستیم که فقط شورای پنجم خدمت رسانی کرده، بلکه در همه دوره‌ها خدماتی شده اما این دوره بسیار پرتلاش و پرچالش به دلیل شرایط موجود در خارج از شورا بوده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از آغاز فعالیت شورای پنجم با شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه که اقتصاد کشور را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرد، مواجه بودیم، اما همه جهادگونه کار کردند و مدیریت شهری خدمات زیادی را به مردم ارائه کرد به طوری که امروز به گواه امام جمعه اصفهان ساخت مترو به طور بی سابقه‌ای پیشرفت داشته و حرکت روبه جلو اتفاق افتاده است.

وی گفت: در شرایط سخت شیوع کرونا خدمات‌رسانی شهرداری تعطیل نشد و مدیریت شهری اقدامات زیادی را علاوه بر فعالیت‌های روزانه برای مقابله با شیوع این بیماری انجام داد.

محمدی با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه پنج خاطرنشان کرد: در این منطقه اقداماتی می‌شود که برای شهر اصفهان افتخار آفرین خواهد بود.

وی افزود: اگر اصفهان در گذشته به نام بزرگانی چون خرازی‌ها و همت‌ها شناخته می‌شد، اکنون به نام پیروان شهدا در حوزه‌ها و خدمات شهری نیز شناخته می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: اصفهان الگویی شناخته شده برای کشور است و افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌ها در مسیر خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر در تصویب اعتبار ۴۱ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های منطقه پنج شهرداری نهایت همکاری را کرده است.

کد خبر 432228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.