ارسال یک میلیون بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی به استان‌های قرمز کشور

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ارسال فوری یک میلیون بسته اقلام بهداشتی به استان های با وضعیت قرمز آغاز شد.

به گزارش ایمنا، سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام در آئین آغاز مرحله جدید پویش ملی "احسان سلامت" گفت: در مرحله جدید پویش، ۵ میلیون ماسک و ۲۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی به استان‌هایی که ازنظر وزارت بهداشت نقاط قرمز کرونایی معرفی شده‌اند، ارسال می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها پس از ارسال، توسط نیروهای جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

سیدهاشمی خاطرنشان کرد: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از اولین روز اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، تمام بخش‌های ستاد با تمام قوا برای مقابله با این ویروس به میدان آمدند و برای پر کردن خلأهای موجود کشور با تولید انبوه ماسک و محلول ضدعفونی و کیت تشخیص و دارو و دستگاه‌های موردنیاز بیماران کرونایی، در کنار مردم ایستادند و تا آخرین لحظه درمان این بیماری هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون ستاد اجرایی افزود: در گام‌های قبلی بیش از یک میلیون بسته بهداشتی و یک میلیون بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در مناطق محروم توزیع شد و هم‌اکنون نیز علاوه بر این یک میلیون بسته بهداشتی جدید، چهار میلیون بسته پروتئینی هم در سطح کشور توسط بنیاد احسان در حال توزیع است.

منبع: مهر

کد خبر 432214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.