میز خدمت نباید بین مدیران و مردم فاصله اندازد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میز خدمت نباید بین مدیران و مردم فاصله اندازد زیرا این فاصله می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در نشست فصلی مدیران شهری، با بیان اینکه هر میزان جلوتر رفته و آثار زحمات خود را می‌بینیم باید بیشتر امیدوار شویم زیرا نتایج کارهای خود را بیش از گذشته مشاهده می‌کنیم، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی مدیران شهرداری باید سلامت مالی و اداری مجموعه خود باشد.

وی با تاکید براینکه باید شأن و منزلت مردم را همواره حفظ کنیم، افزود: ما نمی‌توانیم همه مشکلات مردم را حل کنیم اما می‌توانیم برخورد خوبی با آنها داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: میز خدمت نباید بین مدیران و مردم فاصله اندازد زیرا این فاصله می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

وی گفت: لازم است کارها با سرعت عمل دنبال شود و تلاشمان بر این باشد تا مجموعه‌های تحت مدیریت خود را از سستی و رخوت دور کنیم.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ زمانی که بودجه شهر بسته می‌شد تلاش بر این بود تا بودجه‌هایی که در حوزه‌های امور رفاهی و حقوق و دستمزد مطرح می‌شود به بهترین شکل ممکن مورد توافق باشد. در کنار این موارد توجه به حق و حقوق کارگران باید بیشتر باشد و به روز رسانی حقوق‌ها را مورد اهتمام قرار دهیم.

کد خبر 432192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.