با مدیران بی‌توجه به پرداخت حقوق کارکنان، برخورد شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضمن تشکر ویژه از معاونت اقتصادی شهردار اصفهان، لازم است با مدیرانی که حقوق کارکنان را با تاخیر پرداخت می‌کنند، برخورد قانونی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تعویق افتادن حقوق و مزایای کارکنان شرکت‌های تابع شهرداری، خواستار بررسی دلیل اجرا نشدن دستور شهردار و معاون اقتصادی شهردار مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان و رانندگان شرکت اتوبوسرانی شد.

وی با بیان اینکه این موضوع موجب نگرانی کارکنان شده، افزود: باید با مدیر یا کارمند خاطی که باعث اخلال در نظام شهر و شهرداری شده و راه هموار و ساده را سخت و پر از دست‌انداز کرد برخورد قانون شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ضمن تشکر ویژه از معاونت اقتصادی شهردار اصفهان، لازم است با مدیرانی که حقوق کارکنان را با تأخیر پرداخت کرده و نسبت به آن بی‌توجه هستند به‌ویژه شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری برخورد قانونی شود.

همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه گفت: شاید برای مدیریت بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم به قوه قهریه مانند اجباری کردن ماسک نیاز داریم اما در اجرای قانون باید همه واقعیت‌های جامعه را ببینیم.

کورش محمدی افزود: می‌دانیم که برخی خانواده‌ها برای تأمین ماسک دچار مشکل هستند بنابراین شایسته است یارانه سلامت دولت برای تأمین ماسک خانواده‌هایی که توان مالی ندارند اختصاص یابد.

کد خبر 432191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.