بیمه بیکاری برای پرسنل استخرها و باشگاه‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بعد از جلسه‌ای که بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا به باشگاه‌هایی که حق بیمه برای کارکنان خود پرداخت نکرده اند هم بیمه بیکاری تعلق بگیرد.

سید محمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فعالیت باشگاه‌های اصفهان، اظهار کرد: تصمیم بسته شدن باشگاه‌ها بر عهده ستاد کرونای استان اصفهان است و پس از تشخیص به ستاد کرونا ملی ابلاغ می‌شود. مسئولیت این کار نیز بر دوش شبکه بهداشت و درمان استان است. اکنون برای بازگشایی استخرها تصمیم گیری نشده است.

وی ادامه داد: کارها بر اساس دستورالعمل شماره ۱۷ پیش می‌رود و اگر دستورالعمل جدیدی ابلاغ شود طبق آن عمل می‌کنیم. در حال حاضر به جز رشته‌های لیگ برتری، دسته یک و فوتسال، دیگر رشته‌ها که با یکدیگر تماس بدنی ندارند با رعایت فاصله اجتماعی شروع به فعالیت کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: ابتدا به ۳۱ رشته‌ای که در فضای باز فعالیت داشتند اجازه تمرین داده شد، سپس به تمام رشته‌های ورزشی به جز شنا در مناطق سفید و زرد اجازه تمرین داده شد.

وی با بیان اینکه قرار بود باشگاه‌هایی که برای کارمندان و مربیان خود لیست بیمه رد می‌کردند از بیمه بیکاری استفاده کنند، افزود: بعد از جلسه‌ای که بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا به باشگاه‌هایی که لیست بیمه برای پرسنل خود رد نکرده اند هم بیمه بیکاری تعلق بگیرد.

طبابایی با بیان اینکه چندین جلسه با مالکین استخرهای استان اصفهان داشتیم، گفت: در هفته جاری با مدیران استخرها جلسه‌ داشتیم و قرار شد پیشنهادهایی که در این جلسات به تصویب رسیده است را به اطلاع وزارت ورزش برسانیم. امیدوارم وزارتخانه زودتر جواب پیشنهادهای ما را بدهد تا به مالکین استخرها و باشگاه‌ها کمک کنیم.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ادامه داد: سعی داریم انتخابات هیئت‌هایی که با سرپرستی اداره می‌شوند را برگزار کنیم. طبق اساسنامه به سرپرست‌ها اعلام شده تا در زمان مشخص مجمع‌های خود را برگزار کنند. تنها هیئتی که موفق به انجام این کار نشده کاراته است، زیرا برخی مشکلات باعث شد انتخابات به تعویق بیفتد. امیدوارم با توجه به اقداماتی که شد ۱۷ تیر ماه شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کاراته باشیم.

طباطبایی اضافه کرد: پس از کاراته رشته‌های وزنه برداری و بدمینتون را مد نظر داریم تا در زمان معینی مجمع‌های انتخابی خود را برگزار کنند تا رئیس این هیئت‌ها مشخص شوند.

کد خبر 432171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.