سولسشر: بازیکن جوانی مثل گرینوود ندیده ام

سرمربی تیم منچستریونایتد با پیروزی مقتدرانه تیمش برابر بورنموث به تمجید از عملکرد مهاجم جوان و گلزن خود پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، بسیاری از هواداران منچستریونایتد این روزها بسیار خوشحال‌اند، چرا که پس از خروج فرگوسن از این تیم، به نظر می‌رسد که بالاخره یونایتد روی ریل افتاده اما بدون شک یکی از مهمترین عناصر درخشش‌های اخیر یونایتد، میسون گرینوود جوان و با استعداد است.

بازیکن ۱۸ ساله منچستریونایتد که همین حالا هم بسیاری از هواداران این تیم به شدت به او علاقه مند هستند، شب گذشته باز هم موفق به گلزنی شد و ۲ گل بسیار تأثیرگذار را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران راجع به گرینوود گفت: تاکنون بازیکن جوانی مثل او ندیده‌ام که این طور در مقابل دروازه پرقدرت و باصلابت باشد.

وی افزود: من شاهد بازی رونی هم بوده ام اما باید بگویم میسون یک استعداد بی نظیر در گلزنی و تمام کنندگی است. او دقیقاً می‌داند که باید با توپ چه کاری انجام دهد. اگر گرینوود شوت بزند، توپ او گل خواهد شد و من می‌دانم که این تازه اول راه است و او بهتر از این نیز خواهد شد.

سولسشر در پاسخ به این سوال که آیا گرینوود بازیکنی مثل رونی یا رونالدو خواهد شد، گفت: نمی‌خواهم او را با رونی و رونالدو مقایسه کنم. به عقیده من این قیاس منصفانه نیست و او می‌تواند داستان موفقیت آمیز خودش را خلق کند.

سرمربی منچستریونایتد در پایان تمجید خود از میسون گرینوود اشاره کرد: رونی و رونالدو هرکدام دوران بازی فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و من مطمئنم که گرینوود اگر همینطور به پیشرفت ادامه دهد و تصمیمات درستی بگیرد، او هم دوران بازی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

کد خبر 432170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.