چنین فاجعه‌ای قابل پیش بینی بود/ بنا بر ادامه لیگ دارند و هیچ کس نمی‌تواند مقاومت کند

مدیرعامل فولاد خوستان گفت: اعلام کردیم که مسابقات لیگ را ادامه ندهید ولی یک سری خواهان ادامه لیگ بودند. با توجه به اینکه در حال حاضر بارها اعلام می‌کنند که پیک دوم کرونا در راه است، می‌شد چنین فاجعه‌ای را پیش بینی کرد که کار لیگ به این شکل در بیاید.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن شایعه خواندن اینکه سازمان لیگ از فولاد خواسته تا امشب یکشنبه - ۱۵ تیرماه - برابر نساجی به میدان بروند، اظهار کرد: بازی استقلال و فولاد لغو شده است. قرار شد دو تیم در آزمایشگاه‌هایی که سازمان لیگ مشخص می‌کند تست مجدد بدهند و پس از انجام این تست‌ها تاریخ بازی‌های معوق مشخص شود. اینکه می‌گویند سازمان لیگ از فولاد خواسته تا برابر نساجی به میدان برود، شایعه است.

مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اینکه چنین فاجعه‌ای در لیگ قابل پیش بینی بود، خاطرنشان کرد: ۶ اسفند اعلام کردیم که مسابقات لیگ را ادامه ندهید، ولی یک سری خواهان ادامه لیگ بودند. با توجه به اینکه در حال حاضر بارها اعلام می‌کنند که پیک دوم کرونا در راه است می‌شد چنین فاجعه‌ای را پیش بینی کرد که کار لیگ به این شکل در بیاید. فوتبال از جامعه جدا نیست و فوتبالیست‌ها بیشتر وقت‌شان را در جامعه و میان مردم عادی می‌گذرانند.

وی افزود: ۶ اسفند گفتیم که مسابقات باید لغو شود و باز هم می‌گوئیم، اما متأسفانه بنا بر ادامه لیگ هست و هیچکس هم نمی‌تواند مقاومت کند. هر کس بگوید بازی نمی‌کنیم، می‌گویند محرومتان می‌کنیم و یا حرف‌های دیگری می‌زنند. معتقد هستم با ادامه لیگ در این شرایط، برای تیم‌ها مشکل ایجاد خواهد شد.

بازیکنی که به قرنطینه برود، شرایط بازی را از دست می‌دهد

آذری در رابطه با اینکه آیا بازیکنی که کرونا بگیرد و به قرنطینه برود در زمان بازگشت آمادگی لازم را برای بازی ندارد، تصریح کرد: شک نکنید این موضوع درست است. بازیکنی که دو هفته به قرنطینه برود و تمرین نکند، برای اینکه آمادگی لازم برای بازگشت به شرایط مسابقه را پیدا کند، زمان می‌خواهد.

وی اضافه کرد: از یک طرف برگزاری لیگ در این اوضاع مشکلاتی را برای تیم‌ها به وجود می‌آورد و از سوی دیگر سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد. احتمال اینکه در این هشت هفته بازیکنان رباط پاره کنند و مصدوم شوند، زیاد است و آینده فوتبالی آنها به خطر می‌افتد، اما کمتر کسی است که به این مسئله توجه کند.

مقایسه بازی فولاد با سپاهان و پرسپولیس غیر منطقی است

آذری در واکنش به مصاحبه مدیرعامل نساجی مبنی بر اینکه نتیجه دیدار امشب این تیم با فولاد باید هم چون مسابقه سپاهان و پرسپولیس، سه بر صفر به نفع این تیم اعلام شود، گفت: مقایسه کردن اتفاق بازی سپاهان و پرسپولیس با بازی امشب نساجی و فولاد کاملاً غیر منطقی به نظر می‌رسد. کاری به اظهار نظر دیگران نداریم و در چارچوب قوانین سازمان لیگ و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی عمل خواهیم کرد. این قیاس، قیاس مع‌الفارق است نه در زمان بازی سپاهان و پرسپولیس شرایط کرونا به این شدت بود و نه تست اعضا تیم‌هایشان مثبت اعلام شده بود. این قیاس مع‌الفارق است و اجازه بدهیم کمیته پزشکی سازمان لیگ در این باره اظهار نظر کند.

وی در خصوص شرایط فعلی ذوب آهن اظهار کرد: درباره شرایط ذوب آهن اظهار نظری نمی‌کنم. خدا را شکر در فولاد دوره موفقیت‌آمیزی را داشته‌ام و عملکردم مشخص است.

کد خبر 432166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.