رئیس جمهور فقط دنبال حل مشکل محله جماران نباشد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی که دولت هرجا اراده کند در کمترین زمان می‌تواند مشکل مردم یمنطقه‌ای را حل کند ما از دولت انتظار داریم مشکل سایر محلات تهران را نیز با همین سرعت حل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سالاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شنیده‌ها حاکی است که رئیس جمهور با دستور به برخی از وزرا و شورای عالی شهرسازی و معماری کشور خواستار تعیین تکلیف خط قرمز یا لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران تا پایان تیرماه شده‌اند.

وی افزود: اینکه با وجود این حجم از مشکلات و چالش‌ها در کشور و مشکلات معیشتی مردم و افزایش روزمره قیمت دلار، خودرو و کالاهای اساسی، نهاد ریاست جمهوری تصمیم می‌گیرد بعد از ورود اعضای شورای شهر به موضوع تخلفات طبقه سوم ساختمان متعلق به این نهاد، اینگونه پیگیر حل مشکل مردم محله جماران شود، گویای این است که ریاست جمهوری و نهاد توانایی حل فوری مشکلات مردم را دارند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امیدواریم دولت مشکل محدودیت ارتفاع در صدها محله تهران مانند کن، فرحزاد، مسگر آباد، طرح توسعه مجلس، اطراف برج طغرل، اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی، پادگان‌های مستقر در شهر تهران، شهرک‌های سرچشمه و راه آهن را نیز حل کند.

وی ادامه داد: وقتی که دولت هرجا اراده کند در کمترین زمان می‌تواند مشکل مردم منطقه‌ای را حل کند ما از دولت انتظار داریم مشکل هزاران محدوده مشابه در تهران را با همین سرعت حل کرده و با ایفای تعهدات خود به شهرداری‌ها رفع مشکلات آلودگی هوا، بافت فرسوده و ایمن سازی ساختمان‌ها را دنبال کند.

سالاری خاطرنشان کرد: چنانچه خبر دستور رئیس جمهور برای لغو محدودیت ارتفاع صرفاً در محله جماران صحت داشته باشد و ورودی به رفع این محدودیت در سایر محدوده‌ها نشود به عنوان نماینده مردم از قوه قضائیه و سایر مراجع ذیربط و دیوان عدالت اداری تقاضای ورود برای رسیدگی به این موضوع را خواهیم داشت.

کد خبر 432165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.