برگزاری رزمایش مقابله با کرونا در خاش/خطر در کمین بیماران و بیمارستان‌های ناایمن

در این بسته خبری از برگزاری رزمایش مقابله با کرونا در خاش تا اضافه شدن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم و احداث سه بوستان جدید در کنگاور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ورود بدون ماسک به تاکسی پایتخت ممنوع شد

غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به ارسال پیامک به رانندگان تاکسی اعلام کرد: از رانندگان خواستیم تا از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند.

۱۶ پروژه عمرانی شهرداری ایلام در دست اجرا است

طالب صادقیان، شهردار ایلام، گفت: ۱۶ پروژه عمرانی شهرداری ایلام هم اکنون در دست اجرا است که پیش بینی می‌شود تعدادی از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

خطر در کمین بیماران و بیمارستان‌های نا ایمن

امیر عزیزی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: طی شش ماه گذشته هیچیک از بیمارستان‌های مشهد برای دریافت تاییدیه ایمنی به این سازمان مراجعه نکرده است.

احداث سه بوستان جدید در کنگاور

رامین صادقی، شهردار کنگاور از احداث سه بوستان جدید در شهر کنگاور خبر داد و گفت: در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد بستری برای گذران اوقات فراغت شهروندان دو بوستان در شهرک ولیعصر و مرحله دوم بوستان معلم احداث و به بهره‌برداری رسید.

فعالیت ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی خمینی شهر

علی اصغر حاج حیدری، شهردار خمینی‌شهر با اشاره به فعالیت ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی این شهر، گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس به دست نیروهای شهرداری تعمیر شده است و مابقی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت نیمه تعطیل است.

اجرای بیش از ۳۰۰ تن آسفالت در صالحیه

شهرداری صالحیه تنها در یک ماه اخیر ۲ هزار و۹۵۰ متر مربع از خرابی معابر این شهر را با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ساماندهی کرده است.

برگزاری رزمایش مقابله با کرونا در خاش

عبدالمجید تمندانی، شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش مقابله با ویروس کرونا به مناسبت آغاز هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با محوریت گندزدایی و ضدعفونی اماکن و معابر این شهر برگزار شد.

اضافه شدن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم

امیر یزدی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم خبر داد.

کاهش خطوط اتوبوس در صورت رعایت نکردن استفاده شهروندان مشهدی از ماسک

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اگر شهروندان فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در استفاده از اتوبوس رعایت نکنند، شاید به سمت کاهش خطوط اتوبوسرانی حرکت کنیم.

افزایش ۶۷ درصدی صدور پروانه ساختمانی توسط دهیاری‌ها در سال ۹۸

اشکان کریمی، مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به صدور ۱۵۴ هزار و ۵۹۸ پروانه ساختمانی در روستاها توسط دهیاری‌ها در سال ۹۸، از رشد ۶۷ درصدی صدور این پروانه‌ها نسبت به سال ۹۷ خبر داد.

کد خبر 432159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.