اجرای ۱۶ پروژه عمرانی در ایلام

شهردار ایلام، گفت: ایلام ۱۶ پروژه عمرانی شهرداری را در دست اجرا دارد که پیش بینی می‌شود تعدادی از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان شهردار ایلام اظهار کرد: ۱۶ پروژه عمرانی شهرداری ایلام هم اکنون در دست اجرا است که پیش بینی می‌شود تعدادی از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: از مهم‌ترین این پروژه‌ها، زیرگذر شهید کشوری با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که عملیات اجرای این پروژه ۱۸ ماه بوده که از آذرماه ۹۸ آغاز شده است و تلاش می‌شود با همکاری پیمانکار پروژه و مجموعه نظارت، این پروژه زودتر از موعد مقرر و سر یکسال به اتمام برسد.

شهردار ایلام تصریح کرد: از دیگر این پروژه‌های مهم شهرداری، اجرای سیل‌بند تمام بتنی بلوار مدرس در سه فاز، سیل‌بند بتنی بلوار شهید بهشتی رو به روی بهزیستی و عملیات بهسازی و سنگ‌فرش خیابان سعدی شمالی و جنوبی در روزهای آینده آغاز می‌شود.

صادقیان ادامه داد: کف سازی جدید و نصب مبلمان بلوار حضرت امام (ره)، پارک خطی بلوار مدرس (پس از اتمام سیل‌بند عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد)، بوستان محله‌ای بلوار مصلی، فاز سوم پارک خطی پژوهش (بام ایلام)، ایجاد گذر شادی و سلامت در بام ایلام، احداث کافه رستوران بام لند با مشارکت سرمایه گذار، آسفالت گسترده معابر سطح شهر، ساماندهی و بهسازی تمام بوستان‌های محله‌ای سطح شهر، احداث کارخانه بازیافت پسماند با مشارکت سرمایه گذار در آینده نزدیک، فاز دوم و سوم انتقال پساب فاضلاب شهر ایلام برای آبیاری فضای سبز شهری، احداث میدان رسانه در تقاطع بلوار خبرنگار با بلوار نبوت و ایجاد محوطه تاریخی قلعه والی در خیابان پاسداران از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهردار است.

وی گفت: در سال‌های گذشته، توسعه زیرساخت‌های شهری برای حل مشکلات ترافیکی، توسعه فضای سبز شهری، زیباسازی شهر و افزایش بهره‌مندی شهروندان ایلام از خدمات شهری در اولویت‌های اساسی مجموعه مدیریت شهری ایلام بوده است.

منبع: فارس

کد خبر 432157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.