تداوم گرد و غبار در اصفهان/ اواسط هفته هوا ناسالم می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از تداوم گرد و غبار در این استان در هفته جاری خبر داد و گفت: هوای مناطق مرکزی استان و به ویژه کلانشهر اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای گروه‌های حساس ناسالم است.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج به نسبت ناپایدار در دو روز آینده از روی استان اصفهان است بر این اساس وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر در بسیاری مناطق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد در مناطق شمال، شرق و مرکز استان با گرد و خاک همراه است، افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه رگبارهای پراکنده در مناطق غربی استان دور از انتظار نیست.

علی عسگریان اضافه کرد: گرد و غبار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری سبب کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان می‌شود و هوای این کلانشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد اما شدت این پدیده مانند روز پنجشنبه -سیزدهم تیرماه- نیست.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 432150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.