ارائه ماسک و مواد ضدعفونی کننده به تاکسیرانان مشهد توسط گشت‌های سیار

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برای سهولت در دسترس قرار گرفتن ماسک و مواد ضد عفونی کننده، این اقلام از طریق گشت‌های سیار در خطوط و مبادی ورودی شهر در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش شدید آمار ابتلا به بیماری کرونا هستیم که ناشی از استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی از سوی شهروندان است.

وی افزود: تاکسیرانی مشهد به منظور حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران و قطع زنجیره ابتلا به کرونا همچون سابق و با عزمی جدی‌تر بر لزوم استفاده تاکسیرانان از ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه برای سهولت در دسترس قرار گرفتن ماسک و مواد ضد عفونی این موارد با گشت‌های سیار در خطوط و مبادی ورودی شهر در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: ناوگان گردشی نیز می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های مشخص شده همچون میدان شهدا و چهار راه نخ‌ریسی جهت دریافت ماسک و مواد ضد عفونی اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات در حال پیگیری، ارائه خدمات سازمان تاکسیرانی بر مبنای فعالیت‌های هوشمندانه و الکترونیک است، افزود: در صدد هستیم در کنار ارائه خدمات الکترونیک در بستری یکپارچه به شهروندان، حضور فیزیکی تاکسیرانان در سازمان و دفاتر کارگزاری کاهش پیدا کرده و بتوانند به صورت آنلاین خدمات قابل ارائه را از طریق شهرداری و سازمان‌ها دریافت کنند که در این راستا دو موضوع افزایش رضایت‌مندی شهروندان از خدمات تاکسیرانی و رضایت تاکسیرانان از خدمات سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

محبی گفت: از اهداف مهم مدیریت شهری و شورای شهر پنجم، موضوع هوشمندسازی فعالیت‌های شهرداری مشهد بوده که در این راستا خدمات هوشمندانه و الکترونیک ویژه تاکسیرانان در مشهد با اپلیکیشن جامع تاکسیرانی ارائه می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای صدور ۵۰ پروانه بهره‌برداری ویژه سرویس مدارس مشهد در سال‌ جاری خبر داد و اظهار کرد: از آغاز فعالیت این سازمان در سال ۱۳۷۶ تاکنون ۵۶۰ پروانه فعالیت برای آژانس‌ها در شهر مشهد صادر شده که با پایش‌های انجام شده هم اکنون ۲۷۲ آژانس در سطح شهر با پروانه صادره از سوی این سازمان در حال فعالیت هستند.

کد خبر 432146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.