۲۷۶ نفر در آزمون ملی دندانپزشکی ثبت نام کردند

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از ثبت نام ۲۷۶ داوطلب در آزمون سیزدهمین دوره آزمون ملی دندانپزشکی خارج از کشور خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در این آزمون به پایان رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید هاشمی با بیان این خبر افزود: ثبت نام در سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور دیروز، شنبه ۱۴ تیرماه به پایان رسید و در مجموع ۲۷۶ نفر برای حضور در این آزمون ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: داوطلبان برای ثبت نام و ویرایش فرم آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از روز چهارشنبه ۱۱ تیر فرصت داشتند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ویرایش یا ثبت نام برای حضور در این آزمون اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور نهم مرداد ماه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند؛ در غیر این صورت از ورود آن‌ها به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

منابع آزمون در بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۹ در سایت سنجش و در بخش پیوند منابع آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی سال ۱۳۹۹ قابل دسترسی است.

منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۹ در سایت سنجش در بخش پیوند منابع امتحان جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی قابل دسترسی است. آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه، ۹ مرداد ۹۹ و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده‌اند، با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی، می‌توانند از نتیجه قبولی قبلی استفاده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد.

کد خبر 432138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.