صدیقی بر مسند فدراسیون ووشو نشست

در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو رئیس جدید این فدراسیون مشخص شد.

به گزارش ایمنا، جمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در هتل استقلال و ساعت ۱۰ با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور ۶ کاندیدا و ۴۳ عضو رای‌دهنده، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

از بین این ۶ کاندیدا امیرعباس لشگری قبل از سخنرانی کاندیداها، انصرافش را به رئیس مجمع اعلام کرد و در جایگاه نماینده ورزش دانشگاهی قرار گرفت. محمود رشیدی، محمود متدین، امیر صدیقی، علی اصغرشعبانی، حسین اوجاقی سایر کاندیداها بودند.

همچنین سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان تهران و نماینده ورزش نیروهای مسلح جز یکی از رای‌دهندگان بود.

الهه منصوریان و محسن محمد سیفی، عرفان آهنگریان نیز نمایندگان ورزشکاران بودند.

حسین اوجاقی به عنوان اولین کاندیدا در گوشه‌ای از صحبت‌هایش اظهار کرد: می‌خواهم دین خود را به ووشو ادا کنم. باید حق‌الناس و حق نظام را ادا کنیم و رؤسای هیأت‌ها باید به بهترین گزینه رأی بدهند تا حق به حقدار برسد و آنهایی که بهترین هستند به تیم ملی و قهرمانی برسند.
اوجاقی نیز پس از صحبت‌هاییش پشت تریبون انصراف داد و در جایگاه نماینده مربیان کشور جلوس کرد.

محمود رشیدی دومین کاندیدا بود که برای ذکر کارنامه و عملکردش پشت تریبون رفت. وی در بخشی از صحبتهایش گفت: هیچ منفعتی در فدراسیون‌های رزمی نداشتم. در انتخاب رئیس فدراسیون ووشو دقت کنیم. رشیدی بعد از ارائه توضیحاتش، انصرافش را اعلام کرد.

علی‌اصغر شعبانی سومین نفری بود که پشت تریبون آمد. وی در قسمتی از صحبت‌هایش عنوان کرد: سرچشمه تمام قهرمانی‌ها ورزشکاران شهرستانی هستند. تعاملی بین نخبگان مرکز و شهرستان ایران وجود ندارد و در هیچ معقوله‌ای از جمله ورزش، اشتغال، تحصیل و.. همخوانی ندارد. شعبانی سومین کاندیدا به دلیل مشغله زیاد، انصرافش را اعلام کرد.

امیر صدیقی چهارمین کاندیدا در مجمع انتخابات ووشو مهمترین هدفش به منظور حضور در انتخابات را حفظ قهرمانی و ادامه موفقیت‌های فدراسیون ووشو اعلام کرد. بعد اتمام صحبت‌هایش فیلمی از موفقیت‌های این رشته را در میادین بین‌المللی به نمایش گذاشت و از اعضای مجمع درخواست کرد تا این فیلم را ببینند.

محمود متدین پنجمین کاندیدای این فدراسیون بود که پشت تریبون آمد تا برنامه‌هایش را بگوید. وی نیز اهدافش را با شعار؛ مشارکت تحول، حرکت به سوی افق طلایی ووشو با یک پاورپوینت تشریح کرد.

بعد از صحبت‌های ۵ کاندیدا و انصراف ۴ نفر (امیر عباس لشکری، حسین اوجاقی، محمود رشیدی، علی اصغر شعبانی) فقط امیر صدیقی و محمود متدین در رأی‌گیری انتخابات باقی ماندند.

در نهایت امیر صدیقی با کسب ۳۴ رأی و برای چهار سال به ریاست فدراسیون ووشو رسید.

در پایان این مجمع فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، هدایای سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک را به مهدی علی‌نژاد معاون وزارت ورزش اهدا کرد.

منبع: فارس

کد خبر 432121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.