امدادرسانی ۵۹ تیم عملیاتی هلال‌احمر به ۹۱ نفر آسیب دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۹۱ آسیب دیده ناشی از ۵۳ حادثه به وسیله ۵۹ تیم عملیاتی این جمعیت در هفته دوم تیرماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: ۹۱ آسیب دیده طی هفته گذشته از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۲۰ حادثه دیده همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول این مدت سه مورد عملیات رها سازی به وسیله تیم‌های عملیات این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۶۴ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۹ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۴۷ دستگاه خودروی امدادی در امدادرسانی هفته گذشته فعالیت داشته‌اند.

کریمی درباره ارائه خدمات درمانی به مصدومان حوادث و انتقال آنها به بیمارستان‌ها برای تکمیل درمان، خاطرنشان کرد: طی این بازه زمانی ۴۳ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل شدند و تعداد چهار نفر دیگر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به آمار حوادث تحت پوشش این جمعیت طی هفته دوم تیرماه، اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۰ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۵ مورد حادثه شهری، شش مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، هفت مورد خدمات حضوری و پنج مورد حادثه کوهستان به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

کد خبر 432114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.