پس از ۴۲ تلاش ناموفق، رونالدو بالاخره ضربه آزاد گل کرد!

در جریان پیروزی شب گذشته یوونتوس برابر تورینو، کریستیانو موفق شد پس از یک فصل و نیم حضور در یووه بالاخره برای اولین بار از روی ضربه آزاد برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت بایبل، یاران مائوریتسیو ساری که در دیدار برابر تورینو با نتیجه ۲ بر یک و با گل‌های دیبالا و کوادرادو پیش بودند، موقعیت بسیار مناسبی پشت محوطه تورینو به دست آوردند که رونالدو موفق شد ضربه آزاد را مستقیم وارد دروازه حریف کند.

مهاجم سی و پنج ساله یوونتوس پس از مدت‌ها بالاخره موفق شد از روی ضربه آزاد گلزنی کند. گل پیشین او در چنین شرایطی در ماه دسامبر ۲۰۱۷ به ثمر رسیده بود.

مدت‌ها بسیاری از کارشناسان و حتی هواداران یوونتوس انتقادات زیادی علیه رونالدو می‌کردند. چرا که یوونتوس دو بازیکن ضربه آزاد زن قدرتمند یعنی پیانیچ و دیبالا را در اختیار دارد و موقعیت سوزی‌های فراوان رونالدو حتی باعث سرازیر شدن انتقادات به سمت او شده بود.

نکته جالب توجه این است که ستاره پرتغالی یووه پس از اتمام بازی دیشب اعتراف کرد که به گلزنی از روی ضربه آزاد نیاز داشته و این گل کمک شایانی به روحیه او خواهد کرد.

یاران یوونتوس با پیروزی در دیدار شب گذشته خود موفق شدند با اقتدار جایگاه صدر جدول را از آن خود کرده و خیز بلندی به سمت نهمین قهرمانی متوالی بردارند.

بیانکونری در حالی شب گذشته در دربی تورین به پیروزی رسید که تیم لاتزیو، جدی ترین تعقیب کننده یوونتوس با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میلان شکست خورد و تقریباً امید خود برای کسب عنوان قهرمانی را از دست داد.

کد خبر 432108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.