۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
بارسلونا و هزار و یک مشکل

شرایط در اردوی کاتالان‌ها اصلاً خوب نیست، شایعات خروج مسی دوباره به گوش می‌رسد، مشخص نیست چه کسی در آینده روی نیمکت این تیم بنشیند و انتقادات علیه مدیریت به اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخاب کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسلونا شاید بدترین انتخابی بود که جوزپه ماریا بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا می‌توانست بکند و البته او این تصمیم را در نادرست‌ترین زمان ممکن گرفت. حالا شرایط آبی اناری‌ها اصلاً خوب نیست، آن‌ها جایگاه خود را در صدر جدول را از دست داده اند و به نظر نمی‌رسد بتوان روی قهرمانی آن‌ها در این فصل حساب باز کرد، عواملی که دست به دست هم داده اند تا مسی دوباره ساز جدایی بزند.

جنجال‌های دنباله دار بارسایی‌ها از زمان اظهار نظر جنجالی اریک آبیدال شروع شد، زمانی که این بازیکن سابق بارسا در صحبت‌هایش گفت بازیکنان مسئول خروج والورده از این تیم هستند. مسی واکنش تندی به صحبت‌های آبیدال نشان داد.

در دوران شیوع کرونا و زمانی که بسیاری از بازیکنان بخشی از حقوق خود را برای کمک به باشگاه‌های خود بخشیدند، دوباره جنجالی در بارسا به راه افتاد. جنجال‌هایی که لئو مسی به آن خاتمه داد و گفت این داستان‌ها از درون باشگاه نشأت می‌گیرد.

حالا کادناسر، یکی از منابع رسانه‌ای بسیار نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که مسی پس از پایان قراردادش در تابستان بعدی، بارسلونا را ترک می‌کند. تصمیمی که به نظر می‌رسد اینبار جدی است چرا که مخالفت مسی با مدیریت به اوج خود رسیده. بسیاری از کارشناسان و البته کسانی که با مسی پیش از این همبازی بوده اند اذعان دارند که واکنش‌های رسانه‌ای و البته بی پروای مسی به شرایط، آن هم با در نظر گرفتن اینکه او فردی بسیار درون گراست و اصلاً تمایلی به صحبت‌های آنچنانی ندارد، نشان می‌دهد که نارضایتی او تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است.

گل تأیید کرده است که مسی قرار نیست بارسا را ترک کند، اما او به شدت از شرایط مدیریتی باشگاه ناراضی است. تعویق زمان تمدید قرارداد او با بارسا یکی از دلایلی است که به راحتی می‌توان متوجه اختلافات درونی در بارسا شد. پیش از این نیز بسیاری اعتقاد داشتند مسی در تصمیمات کلان باشگاه تأثیرگذار است، اما لیونل مسی تمایلی برای دامن زدن به این مسائل نداشت. هرچند زمان کنونی شاید آنقدر کام مسی را تلخ کرده که او آزادانه و بسیار صریح در سیاست‌های باشگاه دخالت می‌کند.

تمامی رسانه‌های خارجی بدون هیچ استثنایی، شرایط وخیم و ناگوار اردوی بارسلونا را تأیید می‌کنند. این روزها همه می‌دانند که مسی بسیار عصبانی و ناامید است و مدیریت بارسا نه فقط مسی، بلکه حتی سایر بازیکنان و هواداران را هم از خود عاصی کرده است. با توجه به فشار بی سابقه‌ای که فوق ستاره آرژانتینی بر مدیریت بارسا تحمیل می‌کند، دور از انتظار نیست که خیلی زودتر از مسی، بارتومئو با بارسلونا خداحافظی کند.

کد خبر 432105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.