رنکینگ پاراتکواندوکاران در تیر ماه اعلام شد

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ماه تیر پاراتکواندوکاران را اعلام کرد و هوگوپوشان جایگاه خود را در میان برترین های جهان حفظ کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه جولای اعلام کرد.

"مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۸۲/۵۰ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) قرار دارد.

"سعید صادقیان‌پور" در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42) با ۱۹۳/۵۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس ۴۴ با ۴۷/۳۴ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته است.

"محمدرضا شعبانی" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب ۷۹/۹۳ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۸/۸۲ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) نیز با ۱۷۶/۳۰ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) با ۹۶/۵۰ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) با ۱۸۱/۸۴ امتیاز در رده سومی قرار دارد. "محمود جعفرزاده" نیز با ۴۷/۷۹ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است. "علیرضا بخت" در این وزن در رده چهل و هفتم قرار دارد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (44 K) با ۱۴۱/۱۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۴۰/۳۸ امتیاز رده شانزدهم را به خود اختصاص داد. "محسن عبدی" در این وزن نیز جایگاه پنجاه و نهمی را در اختیار دارد.

گفتنی است؛ پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب نمایند.

کد خبر 432096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.