اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز باغبادران

شهردار باغبادران گفت: پنج هزار و ۷۶۰ مترمربع از باغات و بیشه‌زارهای باغبادران با اختصاص اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال برای احداث فضای سبز عمومی، پارک‌های محله‌ای و احداث باغ بانوان تملک و آزادسازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی باغبادرانی در جمع معتمدین شهر باغبادران اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری دسترسی آسان شهروندان به شهرداران و مدیران شهری است، زیرا ارتباط مداوم شهرداران با شهروندان امکان خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از نیروی کار در شهرداری‌ها، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری باغبادران در یکسال گذشته، چابک سازی و شاداب نگهداشتن کارکنان و کارگران شهرداری بوده است، برای دستیابی به این هدف پرداخت حقوق و مزایای کارگران بروز شده و شهرداری از این نظر بدهی ندارد.

شهردار باغبادران با بیان اینکه توپوگرافی شهر باغبادران مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است، اضافه کرد: در یکسال گذشته برای تعریض معابر حدود پنج هزار مترمربع قرارداد تملک منعقد و عملیات آزادسازی این اراضی و مستغلات انجام شد.

امینی عنوان کرد: پنج هزار و ۷۶۰ مترمربع از باغات و بیشه‌زارهای باغبادران با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای احداث فضای سبز عمومی، پارک‌های محله‌ای و احداث باغ بانوان تملک و آزادسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ متر مکعب عملیات سنگ بند با اختصاص اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در جریان اجرای طرح‌های تعریض معابر، جلوگیری از ریزش کوه و زیباسازی معابر شهری انجام شد.

کد خبر 432062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.