واکنش آذری به تبعیض میان استقلال و فولاد

مدیرعامل فولاد خوزستان با انتشار پستی نسبت به تبعیض میان استقلال و فولاد در خصوص مثبت شدن تست‌های کرونا اعضا دو تیم، معترض شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که از روز گذشته خبر مثبت شدن تست برخی بازیکنان استقلال و فولاد خوزستان، شرایط ویژه‌ای را بر لیگ حکم فرما کرده هر دو تیم اعتقاد دارند که باید دیدارهایشان لغو و به قرنطینه روند. استقلالی‌ها عصر روز گذشته بعد از آنکه سازمان لیگ با درخواستشان موافقت نکرده، به فرودگاه مهراباد رفتند ولی با وجود رد شدن از گیت اولیه کنترل پرواز، بازگشتند و به جم سفر نکردند. پس از آن سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که آبی‌پوشان با پروازی امروز راهی عسلویه می‌شوند.

ساعاتی پیش اخباری به گوش رسید که ستاد مقابله با کرونا در ورزش طبق قانون از پیش تعیین شده، بازی‌های استقلال را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و این تیم را به قرنظینه فرستاده است. حتی گفته شد فرهاد مجیدی تمرینات این تیم را دو هفته تعطیل کرده است.

حالا و در شرایطی که فولاد تعداد تست‌های مثبت بیشتری نسبت به استقلال دارد، به نظر می‌رسد قصد برای لغو دیدار فردا این تیم با نساجی وجود ندارد. هر چند فولادی‌ها بی توجه به تصمیم سازمان لیگ، ساری را به مقصد قائم شهر ترک کردند. سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان نیز ساعتی پیش پستی را در اینستاگرام منتشر و از تبعیض میان فولاد و استقلال گله کرد. در این پست آمده است: " تا کی بایستی تبعیض را تحمل کنیم در خوزستان.
در حالی که از صبح امروز کلیه مکاتبات قانونی و مستند خود را به سازمان لیگ، فدراسیون پزشکی و ایفمارک ارسال کرده‌ایم تیم ما را به جلسه فنی مسابقه برده‌اند.
۱۶ مورد تست مثبت کرونا که بیش از ۲۵ درصد از کل تیم فولاد است در تیم اثبات شده ولی گویی نه گوش شنوایی وجود دارد و نه چشم بینایی.
قهرمانان و کادر رهبری فولاد فشاور روانی وحشتناکی را تحمل می‌کنند ولی یکی از مسولین ستاد کرونا هنوز اعلام نکرده فولاد باید به قرنطینه برود.
جلوی این تبیعضات نا تمام را باید گرفت.
خجالت هم از روی برخی از ما خجالت می‌کشد.
تمام کنید این بساط را"

کد خبر 432058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.