زن تهرانی که همسرش را در قیر سوزاند آزاد شد

تصادف در جاده تهران قم، سرنوشت دردناک مرد ایلامی، خودکشی در میانه، اتفاقی عجیب در صحنه مرگ دختر بوکانی، زانو زدن قاتل اعدامی زیر پای مرد سیرجانی و سوزانده شدن شوهر خائن در بشکه قیر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس اورژانس تهران از تصادف دو خودرو خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در جاده تهران قم به سمت تهران در دور برگردان عوارضی بهشت زهرا رخ داده است.

پیمان صابریان گفت: به محض اینکه وقوع این حادثه به نیروهای اورژانس اطلاع داده شد، مأموران بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند، افزود: هر پنج مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند که یک نفر راننده و چهار نفر دیگر مصدومان سرنشینان پرشیا بودند که به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

سرنوشت دردناک مرد ایلامی

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی در یکی از مرغداری‌های هلیلان، مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

مظفر مهدیخانی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، شخصی که به عنوان کارگر در یکی از مرغداری‌های هلیلان در حال کار بوده، در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه جسد متوفی توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شده است، به شهروندان توصیه کرد: همواره موارد ایمنی را حین انجام کار رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

خودکشی این بار در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر قصد جوانی ۲۹ ساله برای خودکشی و پرتاب خود از یکی از پل‌های شهرستان، بلافاصله مأموران و مشاوران پلیس به محل اعلامی اعزام شدند.

فارسی گفت: مشاوران پس از صحبت و آرام سازی فرد، وی را از خودکشی منصرف کردند.

وی با بیان اینکه فرد مذکور پس از نجات به مراکز ذی‌صلاح جهت طی مراحل روان درمانی معرفی شد، تصریح کرد: علت گرایش این فرد به خودکشی در دست بررسی است و بهتر است افراد هرگونه مشکلات روحی، روانی و خانوادگی خود و یا اطرافیان را سریعاً با مشاوران و مددکاران اجتماعی پلیس در جریان بگذارند.

زانو زدن قاتل اعدامی زیر پای مرد سیرجانی

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان از سازش و جلب رضایت اولیای دم یک فقره پرونده قتل پس از گذراندن سه سال با میانجیگری اعضای شعبه ویژه زندان شورای حل اختلاف سیرجان، مسئولان قضائی و معتمدین محلی همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) در این حوزه قضائی خبرداد.

وی اضافه کرد: سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی اعضای شورای حل اختلاف و متنفذین محلی و به برکت دهه کرامت این پرونده با تلاش مخلصانه و دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف استان با صلح و سازش ختم به خیر شد و با اخذ رضایت از اولیای دم و گذشت و ایثار خالصانه آن‌ها قاتل از قصاص رهایی و فرصت زندگی دوباره یافت.

آزادی زن تهرانی که همسرش را در قیر سوزاند

زن تهرانی شوهر خیانتکار خود را به قتل رساند و جسدش را در بشکه قیر داغ سوزاند و راز این قتل هولناک حدود دو سال قبل یعنی اواخر خرداد سال ۹۷ فاش شد.

زیبا ۴۷ ساله آن روز با کلانتری ۱۴۸ انقلاب تماس گرفت و از بوی تعفنی که از داخل یک بشکه روی پشت بام خانه به مشام می‌رسید، ابراز نگرانی کرد و دقایقی بعد مأموران پلیس به پشت بام خانه این زن در خیابان اسکندری شمالی رفتند و با بشکه‌ای مشکوک روبه‌رو شدند که از آن خون جاری بود.

در بررسی بیشتر آن‌ها با جسد سوخته و متعفن شوهر زیبا رو به رو شدند که درون بشکه بود و روی آن سیمان ریخته بودند، جسد سعید با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و زیبا تحت بازجویی قرار گرفت، این زن گفت: بوی بدی در ساختمان پیچیده بود و وقتی پیگیری کردم متوجه شدم، بوی بد از پشت بام است، من و دو دخترم چند بار پشت بام را بررسی کردیم تا اینکه با بشکه مشکوک روبه‌رو شدیم و نمی‌دانستیم جسد همسرم داخلش است.

وی درباره ناپدید شدن همسرش گفت: شوهرم صاحب یک شرکت است و مدتی است با یکی از کارمندانش که زن جوانی است اختلاف حساب مالی دارد، گمان می‌کنم آن زن در قتل همسرم دست داشته باشد.

مأموران پلیس به بررسی تماس‌های تلفنی قربانی پرداختند و به رابطه پنهانی وی با یکی از کارمندان شرکت پی بردند، اما با توجه به تناقض گویی‌های زیبا احتمال وقوع یک قتل خانوادگی قوت گرفت، بنابراین همسر مقتول به‌عنوان نخستین مظنون بازداشت شد و به قتل همسر بد اخلاق و خیانتکار خود اعتراف کرد.

بعد از گذشت چند سال که زن در زندان بود، قضات دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم و با توجه به وضعیت زن زندانی، رفتار مناسب وی در زندان و درخواست بخشش در پایان جلسه و حکم آزادی این زن را صادر کردند.

کد خبر 432057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    برخورد دوگانه دادگاه در این ماجرا با موضوع مشابه بابک خرم دین نشانه میدهد مدعی العموم در موارد سیاسی وارد عمل میشود.