بوناچیچ: همچنان در حال آنالیز هستم/ ۷ بازی پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هنوز متوجه نیستم که چه اتفاقاتی افتاد که این بازی با این نتیجه به پایان رسید. ابتدا با یک پیش افتادیم و بازی به صورت کامل در اختیار ما بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوکا بوناچیچ پس از شکست ۴ بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: هنوز متوجه نیستم که چه اتفاقاتی افتاد که این بازی با این نتیجه به پایان رسید. ابتدا با یک پیش افتادیم و بازی به صورت کامل در اختیار ما بود.

وی افزود: پس از آن اشتباهات فردی باعث شد تاکتیک تیم فوتبال پیکان به خوبی پیش برود و با اشتباهات پی در پی موقعیت‌ها را به تیم حریف هدیه دادیم و مسیر پیکان را برای رسیدن به سه امتیاز باز کردیم.

وی ادامه داد: هفت روز است که به تیم اضافه شده ام و همچنان درحال آنالیز بازیکنان هستم. این باخت‌ها نباید ادامه دار باشد.

سرمربی تیم ذوب آهن اضافه کرد: بازیکنان تیم باید احساس مسئولیت بیشتری برای ذوب آهن داشته باشند زیرا بازیکنان در زمین هستند، آنها باید کیفیت بازی خود را در زمین نشان دهند.

بوناچیچ با بیان اینکه تمام گل‌هایی که دریافت کردیم بر روی اشتباهات فردی بود افزود: روحیه تیم ما پش از دریافت گل افت کرد و این اتفاقات باعث شد سه امتیاز این بازی را کسب نکنیم. باید این اشتباهات را کنار بگذاریم، هفت بازی در لیگ داریم باید امتیازات لازم را کسب کنیم تا ذوب آهن از بحران خارج شود.

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: درباره داوری این دیدار نظر نمی‌دهم و این کار را بر عهده کارشناسان می‌گذارم.

کد خبر 432043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.