ویسی: جایگاه ذوب آهن و پیکان در جدول این نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:خوشحالم که در یک بازی خارج از خانه توانستیم نتیجه بازی را برگردانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: به دلیل مناسب نبودن رتبه تیم‌ها در جدول این بازی برای هر دو تیم سنگین و پر استرس بود.

وی افزود: در هفته گذشته بر روی نقاط ضعف خود کار کردیم تا خط دفاعی تیم با ترس بیشتری بازی کند که در این بازی موفق عمل کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: خوشحالم که در یک بازی خارج از خانه توانستیم نتیجه بازی را برگردانیم. با دریافت گل تیم ما روحیه خود را از دست نداد، همه بازیکنان تلاش خوبی را انجام دادند و توانستیم ذوب آهن پر قدرت را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه مطمئنم در جدول جایگاه ذوب آهن و پیکان این نیست ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های آینده تیم ما و ذوب آهن بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند. تیم ما برای خروج از بحران نیازمند برد بود تا بازیکنان از نظر روحی و روانی وضعیت بهتری پیدا کنند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: به تیم پیکان ایمان داشتم، همانگونه که باخت‌های خود را فراموش می‌کردیم و تسلیم نشدیم. با این برد کار تیم ما به پایان نرسیده و به بازی آینده فکر می‌کنیم.

ویسی افزود: باور نمی‌کردم بتوانیم در خانه تیم ذوب آهن ۴ گل به ثمر برسانیم اما با توجه به تلاش بازیکنان انتظار برد را در این دیدار داشتم.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنان جوان تیم راضی بودم، ادامه داد: برای پرتاب‌های بلند برنامه ریزی کرده بودیم، بازیکنان را به تیر یک فرستادیم تا یکی از سر زن‌های تیم از تیر دو دروازه ذوب آهن را باز کند. بازیکنان جوان پیکان خوب عمل کردند و آینده خوبی را خواهند داشت.

کد خبر 432042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.