پرسپولیس ۱ - ۰ شاهین/ برد ده نفره شاگردان گل محمدی مقابل شاهین

پرسپولیس موفق شد با تک گل مهدی ترابی و در حالی که ده نفره شده بود، توانست از سد شاهین شهرداری بوشهر بگذرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب شنبه - ۱۴ تیرماه - پرسپولیس از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت و در حالی که از اواخر نیمه نخست با اخراج کمال کامیابی نیا ۱۰ نفره شده بود، توانست با تک گل مهدی ترابی حریف بوشهری خود را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند دیگر را به مجموع امتیازات خود افزود.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: بدون تماشاگر

گل‌ها: مهدی ترابی (دقیقه ۶۵- برای پرسپولیس) -

کارت زرد: میثم دورقی (دقیقه ۲۴) حسین مالکی (۴۱) سجاد مشکل پور (دقیقه ۴۲) سلطانی مهر (۸۷) از شاهین - مهدی ترابی (دقیقه ۴۷) از پرسپولیس

کارت قرمز: کمال کامیابی نیا (دقیقه ۴۹) از پرسپولیس

پرسپولیس تهران: ابوالفضل درویشوند، رزاق پور، بهروز نوروزی فرد، میثم دورقی (۸۵- سلمان بحرانی)، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی (۸۵- امین مشایخ)، میلاد صارمی (۶۶ - بهمن سالاری)، اسماعیل شریفات (۷۸- محمد سلطانی مهر)، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، سجاد حیدری مقدم (۷۸- مصطفی احمدی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

شاهین شهرداری بوشهر: ابوالفضل درویشوند، رزاق پور، بهروز نوروزی فرد، میثم دورقی، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، سجاد حیدری مقدم

سرمربی: مهرداد کریمیان

داور: وحید کاظمی

شرح بازی:

پرسپولیسی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند. با این حال هافبک‌های پرسپولیس در نبود رسن نتوانستند چندان بازی سازی کنند و همین امر باعث شد تا خطر چندان جدی روی دروازه شاهین ایجاد نشود. دقیقه ۴۳ بی دقتی کمال کامیابی نیا و تکل خطرناک او، کاظمی را مجاب کرد تا او را بی درنگ از زمین بازی اخراج کند.

نیمه دوم با وجود اینکه پرسپولیس ده نفره شد، شاگردان کریمیان میل چندانی به بازی تهاجمی نشان ندادند و سعی کردند تا با ۱ امتیاز تهران را ترک کنند. اما فرصت طلبی ترابی دقیقه ۶۵ کار دست‌شان داد و مهاجم پرسپولیس از تک اشتباه دفاع شاهین استفاده کرد و سه امتیاز با ارزش را به نام پرسپولیس زد. شاهین در ادامه جلو کشید ولی بازیکنانش دقت کافی را در ضربات نهایی نداشتند تا بازی به نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۶۵- پرسپولیس) - دفع ناقص توپ در محوطه جریمه شاهین توسط کاپیتان این تیم توپ را جلوی پای مهدی ترابی قرار داد تا به سادگی دروازه شاهین را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶- ارسال احمد نورالهی با ضربه سر کنعانی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴- توپ بشار رسن به مدافعان شاهین خورد و تغییر مسیر داد اما درویشوند هوشیار بود و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۹- ضربه والی حسین مالکی در حالی که رادوشوویچ نتوانسته بود حرکتی بکند، با فاصله اندک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴- در حالی که علیپور برای سر زدن همزمان با مدافع شاهین بلند شد و تعادلش بهم خورد، کاظمی ابتدا خطای پنالتی تشخیص داد اما پس از مشورت با کمکش، نظر خود را عوض کرد.

دقیقه ۸۷- رادوشوویچ کرنر ارسالی شاهین را با یک دست دور کرد اما ضربه چکشی بازیکن شاهین فاصله کمی تا گشودن دروازه سرخ‌ها داشت.

اتفاق ویژه:

* ماکت هواداران پرسپولیس که از چند روز پیش توسط این باشگاه تهرانی تبلیغ شده بود تا هواداران بتوانند با پرداخت مبلغی آن را در ورزشگاه بگذارند، در سکوهای بازی‌های امشب قابل مشاهده بود.

بهترین بازیکن:

مهدی ترابی - ترابی توانست در شبی که هافبک‌های پرسپولیس عملکرد مطلوبی نداشتند، از تک اشتباه مدافعان شاهین نهایت استفاده را ببرد و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

کد خبر 432037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.