۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
ساماندهی محور شرق گرگان

شهردار گرگان به ساماندهی ورودی شرقی گرگان اشاره کرد و گفت: ساماندهی این مسیر، ۸۰ میلیارد تومان هزینه در بر دارد که امسال برای آن ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: جداسازی کند راه از تند راه، احداث تقاطع، یوترن و غیره از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در محور ورودی شرقی گرگان است.

وی اضافه کرد: بازگشایی برخی از محورها، پارک شطرنج، پارک خطی لادن استرآبادی، پارک اوزینه، اجرای مرکز سن ان جی و ایجاد پارکینگ اتوبوسرانی در بلوار خلیج گرگان، پروژه گردشگری میدان بسیج، اصلاح زیرگذر عابر پیاده میدان بسیج، نصب تصاویر سرداران شهید گلستان، ادامه روند عمرانی بازار موزه از دیگر پروژه‌های شهرداری گرگان است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: مرمت خانه دارویی به پایان رسیده و مرکز اسناد شهرداری به آنجا منتقل خواهد شد.

دادبود اظهارکرد: سالن ورزشی در انجیراب و اوزینه با مشارکت سپاه احداث خواهد شد و سالن ورزشی گرگان‌جدید هم آماده بهره‌برداری است.

وی در خصوص فعالیت‌های اجتماعی شهردار گرگان گفت: طرح دوام (داوطلبان واکنش اضطراری محلات) که می‌توان به ارتقا مشارکت مردم در بحران کمک کند در دست اقدام است.

شهردار گرگان با بیان اینکه مرکز فوریت‌های خدمات شهری به صورت آزمایشی شروع به فعالیت کرده است، افزود: جشنواره بالکن‌های سبز، طرح ارتقا سلامت شهری، عضویت در اتحادیه جهانی شهرها و دولت‌های محلی و شهر پایلوت کودک از دیگر برنامه‌های شهرداری در زمینه‌های اجتماعی است.

منبع: مهر

کد خبر 432007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.