شهر امانتی در دست شهرداران است

عضو شورای شهر اصفهان گفت: شهرداری اجرایی‌ترین نهادی است که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن به مناسبت روز شهرداری‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "امروزه نقش مدیریت شهری در ایجاد شرایط بهینه زندگی برای شهروندان بر کسی پوشیده نیست و حضور حداکثری مردم در تصمیمات شهری می‌تواند مسیر را برای تحقق این امر روشن گرداند. شهر با تمام زیرساخت‌هایش اعم از سرمایه‌های فیزیکی یا معنوی خود چون امانتی در دست شهرداری‌هاست و وظیفه مدیریت یک شهر ایجاد برابری و عدالت اجتماعی، کالبدی و منابعی و امکاناتی در شهر است.

شهرداری اجرایی‌ترین نهادی است که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد از این رو ۱۴ تیرماه به منظور آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و ارتقای منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و اطلاع رسانی در راستای آشنایی رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری، به نام روز شهرداری‌ها نام گذاری شده است.

این روز را به همکارانم در خانواده بزرگ مدیریت شهری تبریک عرض نموده و از زحمات این عزیزان در راستای بهینه کردن فضای شهری برای شهروندان قدردانی می‌نمایم و از خداوند توفیق روزافزون برای خدمت به شهر و شهروندان خواستارم. "

کد خبر 431997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.