خبری خوش برای پاکبانان شیرازی

شهردار شیراز گفت: با اجرای طرح هماهنگ طبقه‌بندی مشاغل ضریب ریالی حقوق و گروه پایه پاکبانان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در دیدار با پاکبانان با بیان اینکه در طرح طبقه بندی مشاغل، کارکنان و کارگران مشمول قانون کار با رعایت شرایط احراز پیش بینی شده در شناسنامه شغلی از گروه و مزد شغل و سنوات برخوردار می‌شوند، گفت: با اجرای طرح هماهنگ طبقه‌بندی مشاغل ضریب ریالی حقوق و گروه پایه پاکبانان افزایش یافت.

وی افزود: اجرای طرح هماهنگ طبقه بندی مشاغل شرکت‌های خدماتی با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس خدمتی دیگر به پاکبانان در راستای افزایش بهره‌وری و واقعی شدن میزان حقوق آنهاست که برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کار نیز ارزش و اهمیت بسزایی دارد.

شهردار شیراز ادامه داد: ارتقای شغلی پاکبانان علاوه بر آنکه به افزایش روحیه آنها منجر می‌شود خلاقیت کاری آنها را بالا می‌برد و در بلندمدت برای شهرداری مزایای بسیاری دارد.

وی گفت: پاکبانان و نیروهای خدمات شهری افراد بی‌ادعایی هستند و در روزهایی که بخش اعظمی از کسب و کارها تعطیل و دورکاری در برخی از ادارات لحاظ شده است، می‌کوشند تا با پاکسازی و نظافت سطح شهر گامی در راستای کاهش شیوع این بیماری بردارند.

اسکندرپور با بیان اینکه ضرورت حفظ جان پاکبانان به خصوص در شرایط بحرانی کنونی مورد تاکید است، گفت: تشکیل بزرگترین و تخصصی‌ترین واحد HSE در بین سازمان مدیریت پسماندهای کلانشهر کشور در شیراز در دستور کار قرار گرفت که با به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار شاهد کاهش چشمگیر حوادث منجر به فوت این گروه شغلی خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه لوح تقدیری از طرف رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس بابت اجرای طرح هماهنگ طبقه بندی مشاغل شرکت‌های خدماتی و عملکرد مناسب سازمان مدیریت پسماند در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه‌ای به پاکبانان اهدا شد.

کد خبر 431992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.