احداث شهربازی گرگان در مرحله انتخاب پیمانکار

شهردار گرگان با اشاره به پروژه شهربازی گرگان، گفت: این پروژه با قوت در حال انجام است و اتفاقات خوبی در زمینه جذب پیمانکار و سرمایه گذاری رقم خورده است.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: شهرداری گرگان پروژه‌های زیاد در دست مطالعه و اجرا دارد که با اولویت بندی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: طرح اولویت بندی خدمات در محلات مختلف گرگان را در دست اقدام داریم که براساس نظرسنجی از مردم برنامه‌ریزی شده است.

شهردار گرگان با اشاره به پروژه شهربازی گرگان، ادامه داد: این پروژه با قوت در حال انجام است و اتفاقات خوبی در زمینه جذب پیمانکار و سرمایه گذاری رقم خورده است.

دادبود با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه شامل ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش سرمایه‌گذاری است، گفت: شهرداری با قرارگاه خاتم الانبیا برای بخش عمرانی به تفاهم رسیده است که بر اساس آن در فاز اول پروژه ۱۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی به طرح پیاده‌راه خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: مطالعات این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده بود و امسال با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

شهردار گرگان کف سازی، تغییر مبلمان و تعویض چراغ‌های برق را از مهم‌ترین اقدامات این پروژه برشمرد و گفت: در روزهای تعطیل و جمعه تردد خودروها در این محور ممنوع بوده و به پیاده راه تبدیل خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 431985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.