۲۰ تیم ورزشی شهر گوگد تعطیل شد

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد گفت: زمین چمن طبیعی ورزشگاه انقلاب شهر گوگد قرار بود بازسازی و ترمیم شود اما پنج سال که معوق ماند و فعالیت ۲۰ تیم ورزشی شهر گوگد تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حاج نوروزی امروز (شنبه) در جلسه شورای شهرستان گلپایگان اظهار کرد: در شهر گوگد مشکلات عدیده‌ای داریم اما یکی از بزرگترین مشکلات این است که یک متر زمین دولتی نداریم و هر طرحی را که بخواهیم اجرا کنیم باید با اشخاص طرف شویم و همین باعث شده تا شهر گوگد از رونق بیافتد.

وی افزود: از میدان جلوی پارک لاله شهر گوگد، در گذشته برای اینکه مسیر عبور و مرور به داخل شهر گلپایگان انجام شود جاده از سمت شرکت زراعی به سمت کمربندی شهر گوگد ایجاد کردند که اجرای آن خطا بود و مخالفت‌هایی شد اما مسئولان اسبق اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان تعهد به ساخت زیرگذر دادند که اجرایی نشد و بعد که خواستار ایجاد میدان شدیم، انجام ندادند و اکنون تصادفات جانی رخ می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد افزود: از راه و شهرسازی استان خواستیم تا زمین دولتی که متعلق به راه و شهرسازی گلپایگان است را برای فروش در اختیار شورای شهر گوگد قرار دهد تا در این مسیر میدان احداث شود.

حاج نوروزی تصریح کرد: برای ساخت بلوار در مسیر شهر گلشهر در جلوی کلانتری و پمت بنزین کانال آب شهر گوگد را مسدود شده که اگر سیلابی اتفاق افتد در خیابان رها شده و معضلی بزرگ خواهد شد بنابراین از اداره راه و شهرسازی خواستاریم نسبت به بازگشایی کانال اقدام کنند.

وی در رابطه با کمسیون‌های ماده پنج استان گفت: طرح جامع شهر گوگد سال ۹۱ ابلاغ شد منتها نواقص زیادی داشت که پیشنهاد طرح تفصیلی را مطرح کردیم اما با گذشت حدود چهار سال هنوز طرح تفصیلی اجرا نشده است که نیاز است برخی کارها در شهرستان با حضور کارشناسان استان انجام شود چون تردد بیش از حد اعضای شوراهای شهر در استان با وجود وسعت مسافت طولانی خسته کننده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد با اشاره به اینکه ماده ۱۰۰ نیاز به اصلاح و بازنگری دارد، گفت: براساس قانون ماده ۱۰۰، اگر کسی می‌خواهد زمینی را بسازد و تغییر کاربری دهد باید ۴۳.۷ درصد آن را با تغییر کاربری به شهرداری واگذار کند که البته به نفع شهرداری است منتها شهروندان نمی‌پذیرند که این امر برای شهرهای کوچک مشکل ساز شده است.

حاج نوروزی تصریح کرد: زمین چمن طبیعی ورزشگاه انقلاب شهر گوگد قرار بود بازسازی و ترمیم شود اما با گذشت حدود پنج سال هنوز انجام نشده است و به همین دلیل فعالیت ۲۰ تیم ورزشی شهر گوگد تعطیل شده است، شورا و شهرداری شهر گوگد تقبل تأمین آب زمین چمن را عهده دار شدند اما این موضوع هنوز در پیچ و خم اداره ورزش مانده است.

وی با بیان اینکه مطالبه شورای شهر گوگد پیگیری برای بیمارستان آیت الله گلپایگانی است تا شروع به کار کند، گفت: سال‌های گذشته تصویب شد که برای عبور شهروندان از خیابان در کمربندی شهر گوگد زیرگذر چهار متری ساخته شود اما سه سال گذشته تنها یک زیرگذر احداث کردند و نیاز به ساخت یک زیرگذر دیگری داریم.

کد خبر 431970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.