فالکون ۵۰ درصد از گلری خود را داشت قهرمان بودیم/ از طرف گیتی پسند با من صحبتی نشده است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در همه جای جهان وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد مقصر اصلی سرمربی است که ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم، من هم در کارم مشکلاتی داشتم و آن را می‌پذیرم.

حمید بیغم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دلایل فنی باخت گیتی پسند در فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: در همه جای جهان وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد مقصر اصلی سرمربی است که ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم، من هم در کارم مشکلاتی داشتم و آن را می‌پذیرم. تعطیلی‌هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا به و جود آمد باعث شد بازیکنان از شرایط خوب بدنی خارج شوند و هماهنگی لازم را با یکدیگر نداشته باشند.

وی افزود: دو بازی فینال را آنالیز کردیم، بازیکنان مس نتوانستند پنج پاس در زمین ما به یکدیگر بدهند و تنها با استفاده از اشتباهات تیم ما به گل رسیدند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه عملکرد دروازه بان برزیلی در طول فصل خوب بود، خاطر نشان کرد: الکس فالکون باید روزی دو جلسه تمرین می‌کرد، اما در دوران شیوع کرونا سه ماه در اصفهان بدون تمرین بود، به برزیل رفت که بلافاصله زمان بازی فینال اعلام شد و برای بازگشت پاسپورت خود را گم کرد و همه چیز مهیا شد تا این دروازه بان در دو بازی فینال بدترین روزهای گلری خود را پشت سر بگذارد.

بیغم ادامه داد: فالکون ضربات زمینی بازیکنان مس را می‌توانست بگیرد، اگر پنجاه درصد از گلری خود را انجام می‌داد قهرمان می‌شدیم.

وی در خصوص مهران عالیقدر، تصریح کرد: عالیقدر در تیم ملی بازی کرده و میدان‌های بزرگی را دیده که می‌تواند کمک تیم باشد، در بازی فینال این بازیکن عملکرد خوبی داشت که باید بیشتر از او استفاده می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به اینکه از طرف باشگاه گیتی پسند با من صحبتی نشده است، گفت: تیم‌ها منتظر هستند تا آخر هفته که تاریخ برگزاری مسابقات اعلام شود بعد از آن یارگیری را شروع کنند.

بیغم در رابطه با جابجایی بازیکنان مس سونگون و گیتی پسند، اظهار کرد: در دو سال گذشته چنین چیزی نبود و تنها سال گذشته که من به گیتی پسند پیوستم تعدادی از بازیکنان مس با من آمدند و برخی بازیکنان گیتی پسند هم شرایط را به شکلی نمی‌دیدند که بمانند برای همین به مس پیوستند.

وی با بیان اینکه گیتی پسند من را حمایت کرد، خاطر نشان کرد: باشگاه از لحاظ سخت افزاری هر چیزی می‌خواستم در اختیار من قرار داد. گیتی پسند باشگاه بزرگی است که از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: با وجود مصدومیت‌هایی که در طول فصل و پلی آف برای بازیکنانم پیش آمد آنها عملکرد خوبی داشتند. برای اولین بار از جوانان اصفهان در لیگ برتر و بازی فینال استفاده کردیم که امیدوارم آینده خوبی داشته باشند.

کد خبر 431963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.