ایجاد بازار جدید کوثر ۲ سپاهانشهر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی بازار جدید کوثر شماره دو سپاهانشهر در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» خبر داد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان به خصوص در بخش بازارهای فعال روز کوثر، اظهار کرد: یکی از بازارهای روز کوثر شهرداری، بازار کوثر شماره دو واقع در سپاهان شهر است که بسیار مورد استقبال همشهریان سپاهان شهر قرار گرفته است.

وی افزود: این بازار در سال ۸۹ و در متراژی بالغ بر یک هزار متر مربع احداث شد که نسبت به جمعیت و نیاز آن زمان سپاهان شهر جوابگو بود، اما اکنون با گسترش جمعیت و نیاز روز افزون مردم آن منطقه به تنوع محصولات و خرید بیشتر این بازار اکنون پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و تخفیف‌دار بسیاری از اجناس، تنوع کالاها، حذف واسطه‌های غیر ضروری و از همه مهم‌تر در دسترس بودن این بازار موجب شده مردم خواستار توسعه و گسترش آن باشند.

وی با اشاره به درخواست مدیر منطقه پنج، امام جمعه سپاهان شهر و نیز شهروندان مبنی بر گسترش بازار روز کوثر، ادامه داد: پس از طرح این مطالبه مردمی، زمینی در مجاورت این فروشگاه فعلی با همکاری شهرداری منطقه پنج تملک شد که عملیات ایجاد بازار جدید در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» فردا آغاز می‌شود.

مجیری گفت: متراژ این بازار جدید دو هزار و ۳۰۰ متر مربع همکف و دو هزار و۹۰۰ مترمربع زیرزمین پارکینگ با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال است.

وی از افتتاح بازار کوثر شماره ۱۵ واقع در محله پینارت اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۴ فروشگاه کوثر در شهر فعال است که در ادامه عملیات احداث فروشگاه‌های کوثر، ساخت بازار شماره ۱۶ در منطقه شهید کشوری نیز از سر گرفته می‌شود.

کد خبر 431939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.