تحقق ۱۱۲ درصدی بودجه منطقه هفت در سال گذشته

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: بودجه این منطقه در سال گذشته ۸۶ میلیارد تومان بود که تا پایان سال حدود ۱۱۲ درصد آن محقق شد.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال جاری با افزایش حدود ۲۰ درصدی، میزان بودجه منطقه هفت به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که با تصویب و ابلاغ این رقم اقدامات لازم جهت برنامه‌ریزی برای وصول آن در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن و تحت تأثیر قرار گرفتن چرخه ساخت و ساز و تقاضاها برای خرید و از همه مهم‌تر ارائه بسته تشویقی ساخت و ساز، شهرداری اصفهان موفق به وصول ۳۰ درصد از بودجه سالانه خود در سه ماه نخست امسال شد که این رقم در منطقه هفت بیش از ۳۰ درصد بوده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه سال ۹۷ در این منطقه ۴۴۶ فقره پروانه ساختمانی با زیربنای ۳۳۵ هزار مترمربع صادر شده است، گفت: تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در سال گذشته با رشد ۳۵ درصدی به ۵۶۳ پروانه با متراژ حدود ۳۶۰ هزار مترمربع رسید.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰۰ روز ابتدای سال‌جاری با توجه به ارائه بسته‌های تشویقی تعداد ۱۲۸ فقره پروانه ساختمانی در عرصه ۳۳ هزار مترمربع صادر شده که بی‌شک در سه ماهه دوم و سوم افزایش قابل توجهی خواهد داشت و شاهد رشد صعودی و شیب تند در صدور پروانه ساختمانی خواهیم بود.

شاطوری با اشاره به روند پروژه‌های منطقه، گفت: مدت اجرای بعضی از پروژه‌ها چند ساله بوده و هزینه اجرای آن در بودجه چند سال منطقه به نسبت پیش بینی پیشرفت برآوردی تخصیص داده می‌شود.

وی اظهار کرد: روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی منطقه در جلسات مختلف با کارشناسان منطقه و معاونت عمران و پیمانکاران بررسی می‌شود تا پروژه‌ها در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت اجرا و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 431934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.