بازار پر نوسان فلزهای گرانبها در هفته گذشته/ قیمت طلا در بلندمدت افزایش خواهد یافت

هفته گذشته، هفته‌ای پر از نوسانات مختلف برای فلزهای ارزشمند به خصوص طلا بود. قیمت طلا در روزهای گذشته نوسانات بسیاری را تجربه کرد و دستخوش تغییرات بسیاری شد.

به گزارش ایمنا، هفته گذشته، هفته‌ای پر از نوسانات مختلف برای فلزهای ارزشمند به خصوص طلا بود. قیمت طلا در روزهای گذشته نوسانات بسیاری را تجربه کرده و دستخوش تغییرات بسیاری شد.

در روز پنج شنبه ایالات متحده آمریکا گزارش وضعیت اقتصادی ماه گذشته خود را منتشر کرد. طبق این گزارش در ماه گذشته یعنی ژوئن ۴.۸ میلیون شغل جدید ایجاد شده است و آمار بیکاری به نزدیکی ۱۱ درصد رسیده است.

داده‌های منتشر شده از این گزارش همگی به رشد و بهبودی سریع اقتصاد ایالات متحده اشاره داشتند که باعث شد تا قیمت طلا در روز پنجشنبه دچار یک سقوط شود اما در کمال تعجب مشاهده کردیم که در عصر همان روز طلا قیمت از دست رفته خود را جبران کرد و به همان قیمت پیشین بازگشت. روز جمعه نیز طلا فعالیتی کاملاً پایدار را از خود نشان داد.

بسیاری از کارشناسان پیش می‌کردند که قیمت طلا پس از انتشار گزارش اقتصادی ایالات متحده آمریکا دچار کاهش شده و افت کند اما طلا نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نکرده و نسبتاً پایدار ماند.

قیمت طلا در حال حاضر ۱۷۷۵ دلار می‌باشد که نسبتاً به آخرین روز دو هفته گذشته تقریباً هیچ تغییری را از خود نشان نداده است. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که در بلند مدت قیمت طلا افزایش خواهد یافت.

منبع: سایت طلا

کد خبر 431906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.