کولرهای خراب اتوبوس‌های مشهد تعمیر می‌شود

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: برای رفع مشکل سرمایش اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی، گاز مورد نیاز برای شارژ کولر اتوبوس‌ها خریداری شده و در حال تهیه قطعات مورد نیاز برای تعمیر کولرهای خراب هستیم.

به گزارش ایمنا، سعید حسینقلی‌زاده مقدم اظهار کرد: در خصوص گرمایش اتوبوس‌ها، معمولاً مشکلی وجود ندارد، اما در حوزه سرمایش، تأمین گاز کولر اتوبوس‌ها و تعمیر کمپرسورها، علاوه بر داشتن هزینه بالا، به علت شرایط تحریمی کشور، به سختی در دسترس است لذا در این حوزه شهروندان گلایه‌های زیادی دارند که به جا است.

وی افزود: تعداد زیادی از ایستگاه‌های اتوبوس شهر سایبان و نیمکت ندارد که در همین راستا، پروژه‌ای تعریف شده و با اجرای آن به زودی ۳۳۰ ایستگاه به سایه‌بان و نیمکت مجهز می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بودجه کافی برای نصب تابلوهای الکترونیکی اعلام زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه وجود دارد، اما به توجه به اینکه روزانه چند تابلو از این مدل سرقت می‌شود، نصب این تابلوها متوقف شده، اما شهروندان می‌توانند با ارسال کد ایستگاه و شماره خط به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۸۸۸ از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مطلع شوند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در ارتباط با اختصاص خط مستقیم از محله‌ها به سمت حرم مطهر رضوی، گفت: ساکنان همه نقاط شهر به خاطر ارادتی که به امام رضا (ع) دارند درخواست برقراری خط مستقیم اتوبوس به حرم مطهر را دارند، اما به دلایلی مانند عدم وجود اتوبوس کافی و عدم گنجایش خیابان‌ها، امکان برقراری خط مستقیم اتوبوس به حرم مطهر برای همه نقاط وجود ندارد و باید شهروندان با تعویض خط، خود را به حرم برسانند.

وی با اشاره به نظارت بر لزوم استفاده از ماسک توسط مسافران در پایانه‌های اتوبوسرانی، اظهار کرد: علاوه بر ارشاد مسافران توسط رانندگان اتوبوس و رؤسای خطوط، افرادی ویژه ارشاد به مسافرانی که در استفاده از خدمات سازمان اتوبوسرانی ماسک به همراه ندارند در پایانه‌های سازمان مستقر شده‌اند.

حسینقلی‌زاده مقدم تصریح کرد: بنا بر اعلام مراجع مربوطه، طی روزهای گذشته شاهد افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بوده‌ایم که حساسیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان اتوبوسرانی دوچندان شده است و این نظارت‌ها از هفته آتی تشدید می‌شود، بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود بیش از پیش نکات پیشگیرانه و بهداشتی را در استفاده از خدمات اتوبوسرانی رعایت کنند.

کد خبر 431900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.